Gå til innhold

PMA 07 Breaking! Sony Alpha Flagship: First Pics


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns de så litt merkelige ut jeg, men de sitter sikkert veldig godt i hendene.

8112542[/snapback]

 

 

Hehe, det står følgende om de på DENNE siden:

 

"There are a couple of mock-up models on show, behind glass, but we're told that these are far from being close to final production designs."

 

Andreas

Lenke til kommentar

Hehe, ja den prismen på toppen ser ganske funky ut.

Men den proffmodellen er nok ett stykke unna min klasse, men det gjør ikke noe, siden prosumer modellen ser ganske pen ut i mine øyne, vi får bare spesifikasjonene henger med, og at det faktum at disse plutselig bare dukker uannonsert opp i montrene ikke betyr at Sony bare har slengt sammen noen mockups for å vise seg, siden alle de andre gutta har kommet med sine nye tøffe hus.

 

Mer om begge de nye husene:

 

http://www.pma-show.com/0209/sony/digitalc...ha_slr_cameras/

 

http://www.fengniao.com/news/52/520880.html

 

Og Kiklops samleside for info om disse:

http://www.pma-show.com/0209/sony/digitalc...ha_slr_cameras/

 

De sier jo klart i fra om at pro-huset ikke er ventet i år, samt at prosumeren kan ventes til høsten(i følge dpr). Greit nokk, kanskje jeg har spart nok til å oppgradere da :D

 

Men, jeg liker ikke at det ikke er ett lavere hus i serien her, noe de trenger for å selge ett høyt volum av kameraer, lokke folk til A-mount og tjene penger til R&D på andre modeller.

Men de er en ny aktør, og må vel sørge for å etablere ett utvalg i første omgang, og Sonykonsernet går vel ikke akkurat dårlig for tiden, så de kan nok ta seg friheten til å la det gå litt tid med.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
.... og Sonykonsernet går vel ikke akkurat dårlig for tiden, så de kan nok ta seg friheten til å la det gå litt tid med.

8113796[/snapback]

 

Dette er vel så langt unna sannheten som man kan komme - sony går dårligere enn på lenge. Men de går nok aldri konkurs. Men det går absolutt ikke like bra som på 90 tallet:-)

Lenke til kommentar

Ingen tech-selskaper gjør vel det.

 

Men siden .com cracket har Sony klatret jevnt og trutt oppover.

 

Og SLR avdelingen har det sikkert ikke vondt de heller tror jeg iom at A100 ligger på 5te plass over mest solgte kamera, med bare Canon og Nikon over, så de har allerede tatt 3djeplassen de jaktet på. I alle fall i salgstall i januar :p

Lenke til kommentar

Småharry design ja, men nå ser jo også Hasselblad H3D ut som et videokamera, så Sony er ikke alene.

Blir spennende å se det ferdige resultatet. Er man heldig, blir dette et superkamera, som jo er et tupp i ræva til Canon og Nikon. Jeg ser ikke annet enn fordeler for konkurransen i dette.

 

Men det er opp til Sony å få det ferdige produktet bra nok. Historien har hatt mange spennende prototyper som ikke har blitt allverden i ferdig versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...