Lakus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Skal mordi ha brus? Neida Mor mi spurte om jeg vant krigen når jeg spilte GeoW
zbegra Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Min mor har begynt å kalle meg noob sånn går det når hu har 3 sønner som spiller WoW hele dagen
pax1 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Nei, er sikkert ikke morsomt å måtte fortelle kompis gjengen at fattern kniva deg i CS og mor di slo deg på DPS meteret på raidet i helga. :!: Eller at du vant et epic-roll mot faren din og at han nå har redusert spilletiden din som hevn... Endret 9. mars 2007 av pax1
Rusher Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 lol. så jævlig bra hehe, Fattern har spillt endel Battlefield i sin tid, helt til han begynnte å få mareritt om det, hehe. Våkna svett om natta pga han mistet en spawning point. Så når spiller han litt avogtil når han har tid om dagen, litt morsomt å se på egentlig, hehe
Ghaundan Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei, er sikkert ikke morsomt å måtte fortelle kompis gjengen at fattern kniva deg i CS og mor di slo deg på DPS meteret på raidet i helga. :!: Eller at du vant et epic-roll mot faren din og at han nå har redusert spilletiden din som hevn... 8113093[/snapback] Uff, slike ting kunne utarte seg dårlig. "Hvis du ikke tar oppvasken blir det -dkp, og da får den knølen fra sverige sverdet om det dropper neste run!" Min far har spilt litt bil spill, ofte med onklene mine. Og de er faktisk verre enn meg, sitter å gir hverandre små knuff og det som er i svinger :!: Slikt er gøy, men som nevnt tidligere, så ville jeg nok ikke ha lyst på en hardcore gamer familie nei.
-=nibbler=- Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Far; Faen da sønn, må du pulle så jævli, er snart oom. kanke heale. Sønn; Sorry da, men mamma holder ikke aggroen godt nok! Faren; Ikke snakk stygt om tankinga te mordi gutt! da blir det husarrest! Næ, trur jeg greier meg fint uten. 8112889[/snapback] HAHA! Konge scenario! :!:
Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Wel....fattern speller nesten alt.... Men problemet er at foreldre mine er imot wow...Oo... Men jeg får banke fattern i en runde alien VS predator 2 et par runder til om han ikke slutter å sutre at jeg spiller wow^^
Litraphy Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Er da vel ikke noe galt i at familien spiller. En av mine bestevenninner spiller WoW ganske mye. Samme gjør typa, moren, faren og broren. De har i hvertfall et veldig normalt liv ved siden av det. Skulle digga å bodd med de. Virker som om de har det utrolig gøy sammen. Har i grunn ingenting i felles med mine foreldre. Blir ofte til at jeg later som at jeg liker det de foreslår og omvendt. Er ikke like gøy det.
Hoon Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 grunnen til at vi ser fler og fler foreldre etc som spiller wow er fordi wow er designet sånn at det skal være lett og forstå og sette seg inn i, tidligere MMORPG's har vært en smule mer avansert og rett og slett mindre nybegynner vennlige, ingenting er bedre enn og knuse onkelen din i duel gang på gang
MaxXRebo Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hardcore gamer definisjon: http://en.wikipedia.org/wiki/Hardcore_gamer
Speik Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hm.. Når jeg spilte Guild Wars var pappa ganske interessert. Han likte konseptet med online-gaming. Når jeg gikk over til WoW måtte jeg likevel betale det selv, men det er jo bare rettferdig. Mamma vet att jeg spiller PC-spill, men ikke noe mer enn det. Pappa er gamer selv han, så mamma er vant til situasjonen
gullf1sk Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 I guilden jeg var i på Al'akir (Ctrl Alt Elites) før jeg transfera til Stormrage, var mora til guild ledern med i guilden! Var en lvl 18 Tauren Hunter når jeg overførte ^^ 8112489[/snapback] Dæven, du er den første fra Stormrage jeg har sett på dette forumet. Boltgrinder i Punishment @ Stormrage her. Alliance da, menmen.
knux Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Mmm, kom i en situasjon som var utrolig morsom for noen uker siden.. Jeg var på militær sesjon, så skulle vi inn å møte "høyeste-person" som styrer plassen der (husker ikke rang osv) Men første fyren spurte meg om var: "Spiller du WoW?" Jeg måtte jo svare "Eh.. ja.. er det sånn normalt spørsmål, som alle må gjennom, ang. avhengighet eller noe sånt?" "Nei nei, jeg ser bare at du er data interessert, jeg spiller selv wow, har en full epic priest, main healer i guildet mitt, og sønnen min er main tank" Jeg kunne ikke stoppe å le, mens han ble helt sprutrød i trynet, jeg lo så evig lenge at jeg trodde jeg skulle krepere. Også fortsatte vi å stoppe om hvor mange epix vi hadde osv... utrolig morsomt. Folka som sto på utsida skjønte faen ikke jeg lo av xD
Anathema Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 I den tiden som jeg spilte WoW spurte mutter støtt og stadig hvilken level jeg var på og om jeg "spilte bra". Svaret var alltid at jeg var level 60, og at jeg ikke kom høyere enn det. Ikke at det på noen måte hindret henne i og spørre hvilken level jeg var på neste dag. Konkluderer med at ho ikke har snøring på hva en level er.
pax1 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 "Nei nei, jeg ser bare at du er data interessert, jeg spiller selv wow, har en full epic priest, main healer i guildet mitt, og sønnen min er main tank" Haha Militæret... main tank..
Honey Badger Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 I guilden jeg var i på Al'akir (Ctrl Alt Elites) før jeg transfera til Stormrage, var mora til guild ledern med i guilden! Var en lvl 18 Tauren Hunter når jeg overførte ^^ 8112489[/snapback] Dæven, du er den første fra Stormrage jeg har sett på dette forumet. Boltgrinder i Punishment @ Stormrage her. Alliance da, menmen. 8115107[/snapback] Pettersmart i Phöenix @ Stormrage her
Honey Badger Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Tror personlig at det hadde vært temmelig stilig om jeg hadde foreldre og søsken som spilte. Kanskje vi kunne spilt litt sammen om kvelden i stedet for at de sitter og ser på Først & Sist mens jeg spiller? Tror faktisk vi kunne hatt mye moro.
fenris1911 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 mamma hun spør meg hver gang hun er på besøk om hvilken level jeg er. 8112426[/snapback] Pics please. Lol.
Solidsturla Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) rtfdsgfdhfgjghj Endret 10. mars 2007 av Odd-Frank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå