TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvor havne filmene jeg recorder i fra counter-strike source? takker for svar
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 C:/programfiler/steam/steamapps/brukernavn/counter-strike source/cstrike/ der tror jeg nok de ligger Hvis det er som 1.6 og CZ hvertfall
TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Cant find it kanskje jeg ikke har tadd opp da?vet ikke det,men hvordan gjør man det i såfall? takk for svar:)
Bartin Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Cant find it kanskje jeg ikke har tadd opp da?vet ikke det,men hvordan gjør man det i såfall? takk for svar:) 8108562[/snapback] Skriver record i console > navne på filmen >når du er ferdig med filmen, Stoprecord eller noe sånn
TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 consolemovie.feks. også stop:) da får vi se
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 consolemovie.feks. også stop:)da får vi se 8108838[/snapback] Vel? *fjortentegn*
TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 takk,det funker.men når jeg skal spille av filen kommer det feilmelding opp som ser slik ut:
Lapp1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det var også en måte å få mange post's, men uansett har jeg ikke peiling hvorfor det ikke går Pleier å gå glatt til meg..
TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 (endret) sorry about that,jaja.må da få det til på en eler anne måte:) takk for hjelpen Endret 8. mars 2007 av gunfighter
WhiteDragon Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 I CSS må du skrive foreksempel om videoen skal hete "gunfighter" skriver du dette i console record gunfighter.dem Når du er ferdig med videoen, skriver du stopdemo i console. Skal du se videoen, skriver du playdemo gunfighter i console. Videoen ligger under C:\Program Files\Steam\steamapps\*brukernavnet ditt*\counter-strike source\cstrike W'Dragon
TrueNo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 TAKKER SÅÅÅÅÅ mye får et ordentlig godt svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå