Gå til innhold

Trenger tips/hjelp til å skaffe crossfaction mount

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står litt fast, litt stille kan man heller kalle det, grinda 2timer idag å fikk skaffa 4stacks med runecloth, noe jeg synes var litt sugent igrunn.. går greit å grinde med 66shammy`n med lurte på om noen som hvet om en superb plass å grinde runecloth på?

har prøvd, aszhara, wp, ep. de funka ikke noe særlig.. men helt greit.

Er belfen min jeg tenker på å skaffe orc mount til, å trenger rep fra revered til exalted

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har alltid syntes at Belves i Azshara har greit drop rate. Og jeg regner med at du mente cross race og ikke cross faction:)

Endret av Zenzen
Skrevet

Det jeg også mener, siden jeg ikke fikk velge hvilket fyll min belf kalkun skulle ha så gjorde jeg alle UD questene jeg kom over. Var vel exhalted i lvl 40-50...

Skrevet

Vil ikke virke pirkete, men bør ikke emnetittel endres til:

"Trenger tips/hjelp til å skaffe crossrace mount"?

Med mindre man nå kan få rep med den motsatte fraksjonen, da :).

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Kjør AV dagen lang og loot alt du kommer over og "turn it in" i basen din. Ble exhalted med silvermoon på denne måten og dette var måten jeg ble exhalted med alle 4 byene. Easy peasy og du får masssseeee honor med på kjøpet.

Skrevet

1. Det er ikke forskjellige raser sine mounts, det blir feil å si det pga. mange andre troll enn Darkspear Trolls f.eks.

2. De forskjellige "rasene" som dere kaller det er flere factions, som har ingått en allianse for å lage, jepp en faksjon. Ordet faksjon kan brukes på flere nivåer vet dere.

Skrevet
Jeg vil også pirke litt!

Det heter Exalted, ikke Exhalted :D

8116266[/snapback]

QFT! vær så snill folk! ikke h! :p har irritert meg lenge! :O

Skrevet (endret)
2. De forskjellige "rasene" som dere kaller det er flere factions, som har ingått en allianse for å lage, jepp en faksjon. Ordet faksjon kan brukes på flere nivåer vet dere.

8113875[/snapback]

Tar nok feil der gitt: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

Forresten anbefaler jeg også 30marks fra de forskjellige battlegroundene. Da får du også en svart mount, som jeg liker veldig godt :)

Endret av Blib
Skrevet

Etter hva jeg har hørt har de buffet all rep fra quests, så vis du gjør lov lvl orc quests vil du få en del rep av det..

vet iallefall vis man gjør exodar quests for alliance får man masse rep

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...