Faber Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg står litt fast, litt stille kan man heller kalle det, grinda 2timer idag å fikk skaffa 4stacks med runecloth, noe jeg synes var litt sugent igrunn.. går greit å grinde med 66shammy`n med lurte på om noen som hvet om en superb plass å grinde runecloth på? har prøvd, aszhara, wp, ep. de funka ikke noe særlig.. men helt greit. Er belfen min jeg tenker på å skaffe orc mount til, å trenger rep fra revered til exalted
TOO TRILL Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Mobsene på gravplassen i WPL, like ved Chillwind point. Endret 8. mars 2007 av St.Matias
Kiruk Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Har alltid syntes at Belves i Azshara har greit drop rate. Og jeg regner med at du mente cross race og ikke cross faction:) Endret 8. mars 2007 av Zenzen
Ghaundan Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ville det ikke vært bedre/fortere å ta lowbie questene til factionen du er ute etter å skaffe rep med?
Heart Break Kid Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ogrene i Deadwind Pass dropper noe tror jeg, lenge siden jeg har vært der.
random_wannabe Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ville det ikke vært bedre/fortere å ta lowbie questene til factionen du er ute etter å skaffe rep med? 8109000[/snapback] Beste måten jo Gjør du alle så er du faktisk exalted.
Ghaundan Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det jeg også mener, siden jeg ikke fikk velge hvilket fyll min belf kalkun skulle ha så gjorde jeg alle UD questene jeg kom over. Var vel exhalted i lvl 40-50...
Sheel Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Vil ikke virke pirkete, men bør ikke emnetittel endres til: "Trenger tips/hjelp til å skaffe crossrace mount"? Med mindre man nå kan få rep med den motsatte fraksjonen, da .
samebob Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Silithus funket fett for meg, lette mobs (er hunter da) dropper masse RC:)
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Kjør AV dagen lang og loot alt du kommer over og "turn it in" i basen din. Ble exhalted med silvermoon på denne måten og dette var måten jeg ble exhalted med alle 4 byene. Easy peasy og du får masssseeee honor med på kjøpet.
SnusHanen Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Eller så funker det å knerte de mobsa i Blasted Lands, de ved tunnelen der. Dropper iallefall mye for meg før
H-Frame Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 50 AV marks så får du frostwolf... eller 30 av hver BG mark så kan du ta raptor, wolf, eller kodo
Tbau5 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 1. Det er ikke forskjellige raser sine mounts, det blir feil å si det pga. mange andre troll enn Darkspear Trolls f.eks. 2. De forskjellige "rasene" som dere kaller det er flere factions, som har ingått en allianse for å lage, jepp en faksjon. Ordet faksjon kan brukes på flere nivåer vet dere.
random_wannabe Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil også pirke litt! Det heter Exalted, ikke Exhalted
Be__bad Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil også pirke litt! Det heter Exalted, ikke Exhalted 8116266[/snapback] QFT! vær så snill folk! ikke h! har irritert meg lenge! :O
Blib Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) 2. De forskjellige "rasene" som dere kaller det er flere factions, som har ingått en allianse for å lage, jepp en faksjon. Ordet faksjon kan brukes på flere nivåer vet dere. 8113875[/snapback] Tar nok feil der gitt: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Forresten anbefaler jeg også 30marks fra de forskjellige battlegroundene. Da får du også en svart mount, som jeg liker veldig godt Endret 9. mars 2007 av Blib
Walts Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Etter hva jeg har hørt har de buffet all rep fra quests, så vis du gjør lov lvl orc quests vil du få en del rep av det.. vet iallefall vis man gjør exodar quests for alliance får man masse rep
Dracoknight Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) tenker du på ulven nå da?... posten var ment til : Blib Endret 9. mars 2007 av Dracoknight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå