Gå til innhold

Diverse spørsmål om Opera

MiSP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. Når jeg trykker ned midterste musetast for å frem den scrollegreia i Opera, så flytter den automatisk markøren til midten av skjermen. Er det noen måter å unngå dette på? Jeg finner dette høyst irriterende. :hrm:

2. Er det mulig å legge til "find-as-you-type"-funksjonalitet? Alt annet hører håpløst fortiden til.

3. Er det mulig å minimisere Opera til system tray?

4. Er det mulig å endre oppførselen når du lukker tabs? Slik det er nå hopper den tilbake til den sist brukte, men jeg vil gjerne at den hopper fram til neste tab.

Endret av MiSP
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4. Er det mulig å endre oppførselen når du lukker tabs? Slik det er nå hopper den tilbake til den sist brukte, men jeg vil gjerne at den hopper fram til neste tab.

8107814[/snapback]

Vet ikke om man kan endre dette til å bli slik som f.eks. firefox, men litt nærmere kommer man i allfall hvis man setter w + ctrl snarveien til "Close page & Switch to next page". Da vil w + ctrl lukke den aktive tab-en, og hoppe til den som er til høyre. Eneste som blir forskjellig fra FF som jeg vet om er at når man lukker siste tab slik vil man hoppe helt til venstre, ikke ett hakk til venstre slik FF gjør (om jeg ikke hukser FF sin oppførsel feil). Må si jeg syns det er fryktelig skuffende at Opera enda ikke har implementert valg slik at man kan få tab-ene til å oppføre seg slik som i FF.

Nr. 1 og 2 av spørsmålene dine irriterer meg også, så jeg håper noen har svar på dem :)

Skrevet
2. Er det mulig å legge til "find-as-you-type"-funksjonalitet? Alt annet hører håpløst fortiden til.

Hvis du bruker . når du skal søke, sporer den opp søketeksten mens du skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...