Gå til innhold

Hvorfor spiller man World of Warcraft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Selg accen din og tjen penger på at du slutter!

8167743[/snapback]

Ikke vits i å oppfordre til noe som

1) er brudd på spillereglene

2) ødelegger for miljøet på serveren ved at det kommer enda en clueless høy lvl fyr

Skrevet (endret)

Man spiller World of Warcraft fordi man har vore Blizzard-fan så lenge man kan huske! :cool:

Endret av 2rst1
Skrevet

8167743[/snapback]

2) ødelegger for miljøet på serveren ved at det kommer enda en clueless høy lvl fyr

8167840[/snapback]

Nei, nå har jeg støtta blizzard for flere tusen kroner! Helvete! Hakke spilt på et år, men har betalt månedlig siden release. "Visste" ikke at når du først har subscriba så går alt automatisk hver mnd. Så nå kansellerer jeg kontoen min, men går det an å "tjene" penger på å selge den istede for å kansellere? (hvis det er ulovlig så driter jeg selvsagt i det), men hadde vært digg fått litt valuta for alle pengene jeg har gitt blizzard..

Skrevet

8167743[/snapback]

8167840[/snapback]

Nei, nå har jeg støtta blizzard for flere tusen kroner! Helvete! Hakke spilt på et år, men har betalt månedlig siden release. "Visste" ikke at når du først har subscriba så går alt automatisk hver mnd. Så nå kansellerer jeg kontoen min, men går det an å "tjene" penger på å selge den istede for å kansellere? (hvis det er ulovlig så driter jeg selvsagt i det), men hadde vært digg fått litt valuta for alle pengene jeg har gitt blizzard..

8186009[/snapback]

Hvis du har bra utstyr høy level og lignende kan du få en del.

Skrevet
Fordi man er taper og ikke har noe bedre å fordrive tiden med.

8167944[/snapback]

Haha

Hvem er mest taper? Den som bruker tid på et spill? Eller den som sitter hele dagen på forums og disser de som bruker tid på et spill?

:!:

Skrevet

8186445[/snapback]

Har ikke no super-dupert utstyr, tror jeg. Har to char's, høyeste lvl er 45. Med andre ord, ikke no vits å prøve å selge? Må bare få kansellert før blizzard trekker kontoen min, som skjer idag.

Skrevet

8186445[/snapback]

Har ikke no super-dupert utstyr, tror jeg. Har to char's, høyeste lvl er 45. Med andre ord, ikke no vits å prøve å selge? Må bare få kansellert før blizzard trekker kontoen min, som skjer idag.

8186553[/snapback]

Nei ikke noe vits

Skrevet (endret)
Fordi man er taper og ikke har noe bedre å fordrive tiden med.

8167944[/snapback]

hahah ler hvergang jeg ser en sånn post, sitter sikkert på forums og idler hele dagen. til andre som skriver wow suck's osv, WoW er et valg, om man velger og spille det så syns jeg ikke at man plages av den grunn. ok noen tar av med wow spillinga. men det er person sin feil ikke spillet

vært fan av blizzard siden Warcraft 1, spillt alle spilla de har utgitt siden er en grunn til at jeg spiller wow.

Endret av Arba
Skrevet

Ser ut til at mange spiller på grunn av det sosiale, utfordringer (f.eks. PvP) og lysten til å koble seg litt av fra virkelighetens mas og stress. Dette passer fint med annen internasjonal forskning på MMORPGs.

Til alle dere som er såpass geniale at dere spiller kun fordi det er morro og synes hele denne debatten er idiotisk så er det bare å la vær å bruke tid på den. :roll: Det er ikke verre enn det.

Debatten rundt avhengighet er selvfølgelig aktuell, men det er også et kulturelt aspekt her. I vår kultur blir det å spille WoW 5 timer om dagen ofte sett på som negativt. Leser man bøker, spiller sjakk, går rundt i bushen eller spiller fotball i timesvis hver dag så er ikke det nødvendigvis like "negativt".

Skrevet
Jeg skal snart begynne på WoW, er det noe spessielt jeg burde vite eller være obs på?

Har hørt at mange blir avhengie osv... :ermm:

8197678[/snapback]

Ikke la deg lure av folk som sier det er sosialt. Ikke prioriter det over venner eller folk du er glad i.

Skrevet

Var kanskje litt lite saklig det jeg skrev, men kan prøve å utdype det mer. Har f.eks en i klassen, han har blitt mobbet og plaget helt fra 1-10. klasse. Han hadde det helt jævlig i disse 10 årene inntil han oppdaget WoW, han issolerte seg fra alt og kunne sitte inne 12 timer om dagen å spille, rett og slett fordi han ikke har noe bedre å bruke tiden på. De få venne han har (2stk) spiller også, de treffes kun inne i spillet og på skolen de gangene de er der. Han spurte her omdagen meg og noen andre jeg satt med hvordan vi alltid hadde noe å prate om, vi svarte ærlig og sa at det var fordi vi er ute å opplever

sosiale ting så vi vet hva som skjer. Da sa han rett ut at han ikke kunne være ute, fordi han ikke hadde noen å være ute med, og vi prøvde å oppmuntre han med at han kunne dra på en fest, fordi da ville han lett bli kjent med noen nye folk. Men det var vist umulig for han ble nemlig aldri invitert til noen fester, så det var en slags ond sirkel. Så på grunnlag av dette sier jeg at han er en taper som en del av dere andre sikkert er også.

Skrevet
Haha

Hvem er mest taper? Den som bruker tid på et spill? Eller den som sitter hele dagen på forums og disser de som bruker tid på et spill?

:!:

8186517[/snapback]

Er i gjennomsnitt kanskje innlogget en gang i måneden, så tar meg ikke så veldig nær av den kommentaren. ;)

Skrevet

Hmm, man må da ikke bli invitert på en fest for å feste?

Alt blir enklere når man kan drikke seg full på fester, men dere burde jo bare ta han med på en eller annen klubb da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...