Gå til innhold

Var i outland som 30, er det lov?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor tror du at du kan bli banna for det?

Siden det er mulig å komme seg dit via portaler uansett lvl, er det jo ingen grunn til bann.

8104838[/snapback]

 

uansett lvl nei nei, minimum 58 for å gå igjennom portalen

8104850[/snapback]

 

En mage eller Lock kan summone, lage portal ingen lvl restriction. Såfremt magen som summoner har portal dit. (fås på lvl 65)

Alle vet at portalen i Blasted Lands er 58 restricted. Regnet det nesten som en selvfølge at man skjønte at det var portaler lagd av mage..

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du at du kan bli banna for det?

Siden det er mulig å komme seg dit via portaler uansett lvl, er det jo ingen grunn til bann.

8104838[/snapback]

 

uansett lvl nei nei, minimum 58 for å gå igjennom portalen

8104850[/snapback]

Gjør litt research før du poster, kk?

Du kan gå gjennom en mage-portal helt fra level 1, og det er meningen har Blizzard sagt via en blueposter.

Lenke til kommentar
Det er meningen at du skal kunne ta portal/bli summona til outlands. Leste hvorfor for en stund side, men husker ikke ^^,

8104876[/snapback]

Ettersom det er mulig, bør jo være lov. Om det er en bug, så er det jo Blizzard sin feil, og derfor bør ingen bannes.

Lenke til kommentar

Blir rimelig irritert av å bli nedspammet av lowlvls som skal til outlands. Summon 50s plz. Så da sier jeg: Siden du er så lat og ikke gidder å skrive please fordi plz er kortere, så sier jeg no fordi det er kortere enn yes.

 

Mener; hva i huleste skal folk som er under lvl 58 i outlands? Synes det er utrolig befriende at det ikke finnes lvl 15 noobs som går rundt og skriker "need 2g for repairs" el "20s plz". Utstyret de har er jo som oftest ikke verdt 50s en gang :p

Lenke til kommentar
Blir rimelig irritert av å bli nedspammet av lowlvls som skal til outlands. Summon 50s plz. Så da sier jeg: Siden du er så lat og ikke gidder å skrive please fordi plz er kortere, så sier jeg no fordi det er kortere enn yes.

 

Mener; hva i huleste skal folk som er under lvl 58 i outlands? Synes det er utrolig befriende at det ikke finnes lvl 15 noobs som går rundt  og skriker "need 2g for repairs" el "20s plz". Utstyret de har er jo som oftest ikke verdt 50s en gang :p

8105591[/snapback]

 

Jeg kan gi deg et svar på det fra mitt ståsted.

Har 300 i skinning og LW som jeg ønsker å få trent opp videre i Azeroth. Det er flere spillere som når 300 lenge før lvl 58. Regner med at det er derfor noen vil dra til Outland. :)

 

Derimot wh. jeg slik. "Greetings. Could you please make a portal for me to Shattrath? Il pay you for the service and time you use. Would 3g be ok?"

Lenke til kommentar

Vel, de fleste sier at de vil ha xp og at jeg skal booste dem for en latterlig sum. I tillegg er de aldri over lvl 34, så jeg synes det er litt latterlig.De blir jo drept av mobs så fort de er 100yards i nærheten av en :p

Endret av Xmir
Lenke til kommentar
Det er meningen at du skal kunne ta portal/bli summona til outlands. Leste hvorfor for en stund side, men husker ikke ^^,

8104876[/snapback]

Ettersom det er mulig, bør jo være lov. Om det er en bug, så er det jo Blizzard sin feil, og derfor bør ingen bannes.

8104915[/snapback]

Bugwalking er miulig. Er det og lov da?

Lenke til kommentar
Ok! Takk, Tenkte det kanskje var en bug eller noe, så jeg ble banna for bug abuse... Takk for svar!

8106516[/snapback]

 

Vær helt trygg på det. :)

 

Ingen fra Blizzard kommer til å gi deg en advarsel eller bann.

Det er lagt opp til at det kan lages portaler av mage som er lvl 65 til Shattrath.

Alle som har TBC instalert kan bruke portalen som lages til Shattrath, og er i party med magen.

 

En warlock som har TBC instalert kan summone hvem som helst, bare han selv er i Outland. Merk. forutsetter at den som skal summones har TBC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...