Gå til innhold

Forslag til premie i CS 1,6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg og 5 andre kamerater av meg skal arrangere LAN 13 - 15 april, og vi trenger litt hjelp.

Vi er veldig usikre på hva vi skal ha i premier. Vi skal ha compoer i CS 1,6, Warcraft 3 og Trackmania Nations. Den vi sliter mest med er CS som liksom er "hoved" compoen.

Vi har fått følgenede av sponsorer (Kopiert rett fra siden vår..):

MPX - Gir oss profileringsartiklar (T-skjorter, osv)

LinuxMagasinet - 5 plakatar i følge dei.

Lundeneset VGS - 1000 kr

Vendur - Neonvifter,viftefester støydemping til harddisk, neonskilt og anna "snacks" som han sa.

Psdata - Neonskilt, klistermerker, KOSS headset, musematter, osv.

HjemmePC - 10 Minnepinnar, 10 dvdar, 25 ex. blader etc.

Ask Opstvedt - Hub'ar og TP-kablar til nettverket!

Den pakken vi har fått til nå er PSDATA sin, som inneholdt følgede: 10 musematter (verdi pr. stk. 19,-), 10 rensesett til PC, 2 KOSS UR-18 (Verdi 220,-) og noen LAN, hacking og nerd klistermerker..

Det jeg tenkte var at vi tar de to headsetta til wc3 og tmn premie. Ett til hver compo. + noe anna mikkmakk..

Men hva skal vi ha i CS? Vi tenkte å bruke de 1000,- til det, men skal vi bare gi pengene eller kjøpe noe? Jeg vil si det er best å kjøpe noe feks musematter, gode, dyre..(min mening) eller hva mener dere? Penger eller ting? Kommer til å vere 4on4 i CS så det må jo i tillfelle bli delt på fire..

Takker.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror penger er det tryggeste men du sa ikke noe om størrelsen på LAN'et som sikkert kunne hjulpet oss i å si hvor mye som burde brukes på CS-premien.

jo større premie jo fler møter opp liksom. sørg for at hvis vi snakker 100stk+ størrelse på LAN'et er det ikke mange "proffe" som kommer til å komme hvis dere ikke har premie som er større enn 5000...

Infected Fall 2006 var 160stk elns (?) ble vell bare 100stk men men :p

der var hovedpremien i CS 10k og der var det 2proffklaner som kom. veldig kult å se proffene i action. og vi fikk 100Mbit linje osv. fordi det ble sponset.

Satser på at det ikke kommer til å være så stort dette, men legg penger i premie-potten så kommer folk!

Skrevet

Har du nok peng i potten, så kommer folk :)

Folk tiltrekkes av penger ;) 100k da, så er du sikret at det kommer en god del pro:P men tror vel det er lite sannsynlig at dere får så mye peng:p men 3k+++ ;)

Skrevet
Les førstepost. Har jeg noen gang snakket om 5on5?

8129793[/snapback]

Nei, men det er ikke direkte uvanlig (tvert imot) at det er 5on5-cup i CounterStrike 1.6 under et offentlig LAN.

Skrevet

Uansett gjør regnestykket, antall deltagere * inngangspris...

Så regner dere ut hvor mye dere kan ofre til premie... 1000kr er i mine øyne alt for lite... synes det burde være på min 1000kr per stk. på vinner laget..

Skrevet
Uansett gjør regnestykket, antall deltagere * inngangspris...

Så regner dere ut hvor mye dere kan ofre til premie... 1000kr er i mine øyne alt for lite... synes det burde være på min 1000kr per stk. på vinner laget..

8129892[/snapback]

Nå kan du ikke kalle dette et lag, ettersom det her høres ut som det er 1on1-turnering han har tenkt å sette opp. Da er 1000 kroner mer enn nok, men det blir en mye mer livløs turnering enn hvis det skulle vært 5on5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...