Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de to jeg kommer på i farta er nokia n91 og n95,n95 er den råeste av dem begge og 2,6 tommers sjerm :)

8101105[/snapback]

 

Sorry, men de er uaktuelle. N95 er stor og stygg og har dårlig skjerm, og N91 har utrolig dårlig skjerm - for dårlig til mitt bruk. Tror heller jeg skal gå for en Eten M700 Glofish, selv om den ikke har 3,5 mm mini-jack. Den har ihvertfall alt jeg kan ønske meg. Noen bruker-erfaringer på den?

Lenke til kommentar

Antall personer her som har sett og holdt en N95 kan vel telles på en hånd, og du mener at at den er stor og stygg og har dårlig skjerm ?

 

Hva med å komme med mer seriøse kommentarer ?

 

de to jeg kommer på i farta er nokia n91 og n95,n95 er den råeste av dem begge og 2,6 tommers sjerm :)

8101105[/snapback]

 

Sorry, men de er uaktuelle. N95 er stor og stygg og har dårlig skjerm, og N91 har utrolig dårlig skjerm - for dårlig til mitt bruk. Tror heller jeg skal gå for en Eten M700 Glofish, selv om den ikke har 3,5 mm mini-jack. Den har ihvertfall alt jeg kan ønske meg. Noen bruker-erfaringer på den?

8102039[/snapback]

Lenke til kommentar
Antall personer her som har sett og holdt en N95 kan vel telles på en hånd, og du mener at at den er stor og stygg og har dårlig skjerm ?

 

Hva med å komme med mer seriøse kommentarer ?

 

 

8128885[/snapback]

 

De fleste som har negative kommentarer om telefoner, har sjelden prøvd telefonene skikkelig, ei heller tatt på de. Det går mest i synsing...dem om det.

Lenke til kommentar
Antall personer her som har sett og holdt en N95 kan vel telles på en hånd, og du mener at at den er stor og stygg og har dårlig skjerm ?

 

Hva med å komme med mer seriøse kommentarer ?

 

de to jeg kommer på i farta er nokia n91 og n95,n95 er den råeste av dem begge og 2,6 tommers sjerm :)

8101105[/snapback]

 

Sorry, men de er uaktuelle. N95 er stor og stygg og har dårlig skjerm, og N91 har utrolig dårlig skjerm - for dårlig til mitt bruk. Tror heller jeg skal gå for en Eten M700 Glofish, selv om den ikke har 3,5 mm mini-jack. Den har ihvertfall alt jeg kan ønske meg. Noen bruker-erfaringer på den?

8102039[/snapback]

8128885[/snapback]

 

Unnskyld meg, men har du et problem? Se på specs'ene da. 2,6 tommers skjerm og 320x240 oppløsning. Den som kan få det til å bli BRA, altså at den er godkjent etter mine krav som visstnok er litt høyere enn teknologi-nooben JoonGoii sine, er MIN GUD.

 

Mål

Volum: 90 cm3

Vekt: 120 g

Lengde: 99 mm

Bredde: 53 mm

Tykkelse (maks.): 21 mm

 

... og der har du beviset på den andre påstanden. Alt som er over 2 cm tykkt er i mine øyne stort. N95 har etter min mening heller ikke noe bra design, og er stygg og se på. Dessuten, JoonGoii har jeg ikke spurt om din mening om N95, eller i det hele tatt bedt om en respons fra deg på en påstand jeg kom med, så er det (unnskyld meg, men) jævlig usaklig av deg å komme med et slikt utsagn. Det er totalt ute av sammenhengen, og er en barnslig og umoden kommentar.

 

Men uansett, tilbake til SAKEN. Ja, jeg har tenkt på en N76, men den har ikke autofokus, wLAN eller engang HSDPA. Og da detter den litt av lista. Jeg har ingen invendinger mot at den er pen eller bra, men de funksjonene jeg ser etter(NEI, IKKE DE DU SER ETTER JoonGoii).

 

Jeg har tenkt en del på dette, og tar sjansen på å vente på I-mates Ultimate serie. Det er noe å kose seg med det!!

 

Takk for hjelpen uansett, og hvis dere har noen fler forslag til mobiler, er jeg lutter øre!

 

-Emil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...