Schjellin Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde klart og valgt Aldor jeg først. Men ha fått Scryers nå ! Men kan noen linke noen Quester mobs for og få opp reppen litt fort ? Plz
Veta Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" Endret 6. mars 2007 av Veta
Schjellin Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Unødvendig *fjortentegn*
random_wannabe Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Unødvendig *fjortentegn* 8094762[/snapback] Nei. *fjortentegn*
PSV Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Seconded. Har selv gjort det til vanesak å ikke hjelpe de som sier slikt.
øl_i_tastaturet Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Unødvendig *fjortentegn* 8094762[/snapback] Nei. *fjortentegn* 8094811[/snapback] QFT!
Amon Amarth Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Seconded. Har selv gjort det til vanesak å ikke hjelpe de som sier slikt. 8094818[/snapback] Thirded? neida kødda men ja, enig
Heart Break Kid Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes" 8094642[/snapback] Unødvendig *fjortentegn* 8094762[/snapback] Snarere tverdt om.
Morgh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 hva hvis man sier PLZ eller plx fordi man ikke veit hvordan Pleace skrives? hmm? eller fordi de har gjort det til en vane på grunn av alle andre som sier det og IKKE bare fordi det er kortere enn pleace?
Dʋgɢtung Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kan ikke la deg slippe unna med denne feilen; det skrives "please" - ikke pleace Sorry for o.t.
Morgh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 det trengte du egentlig ikke rette på. det var litt av poenget og så står det faktisk i posten her oppe og så jeg er fullt klar over det takk
Carl M Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kan du ikke kommunisere med de respektive språkene wow utgis på har du egentlig ingenting å gjøre i wow... imho
Shruggie Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 On topic: Nei, det er ingen annen måte. Jeg foreslår at du bare kjører på som Aldor, det vil ta deg en evighet (eller mye g) å skifte, og forskjellene er ikke akkurat enorme.
StorPeder Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kan du ikke kommunisere med de respektive språkene wow utgis på har du egentlig ingenting å gjøre i wow... imho 8095930[/snapback] Haaah. Prøv å si det til en tysker! Enten kan de ikke engelsk, eller så nekter de bare å bruke det. Driver å tester LOTRO for tida. Og siden det er Beta er det ikke noe server for tyskere. De offentlige kanalene er spammet den av durch vor gegen ohne um ogsåvidere Så prøver jeg å foreslå at de kanskje kan bruke engelsk, av respekt for de som ikke forstår tysk, men da blir jeg skjelt ut i /tells Fin gjeng
Carl M Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kan du ikke kommunisere med de respektive språkene wow utgis på har du egentlig ingenting å gjøre i wow... imho 8095930[/snapback] Haaah. Prøv å si det til en tysker! Enten kan de ikke engelsk, eller så nekter de bare å bruke det. Driver å tester LOTRO for tida. Og siden det er Beta er det ikke noe server for tyskere. De offentlige kanalene er spammet den av durch vor gegen ohne um ogsåvidere Så prøver jeg å foreslå at de kanskje kan bruke engelsk, av respekt for de som ikke forstår tysk, men da blir jeg skjelt ut i /tells Fin gjeng 8095961[/snapback] Tja, WoW kommer jo vitterlig på tysk så det er jo egentlig ikke noe problem der. Har de derimot forvillet seg inn på en engelsk server uten å kunne språket der bør de rerolle på en tysk server omgående - for en som ikke kan engelsk har ingenting å gjøre på en engelsk server, og klarer du ikke å kommunisere brukbart på verken Engelsk, Tysk, Fransk eller Spansk... Logg av inntill du klarer.
Rata101 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Grunnen til at folk hater å få servert et "plz" er fordi folk som alltid spør om ting som er kjempelett å orde sjøl, som regel ender setningen sin med "plz". For eksempel de som tigger gull, bruker konsekvent "plz". Hvis ikke de sier "plzzzzzzzzzz" da. Det er sinnsykt irriterende. Det er faktisk lettere å finne ut hvordan man skaffer seg rep med scryers sjøl, enn å spørrre her på forumet. Og, da lærer man gjerne ekstra ting i slengen også. 1. Gå til google.com 2. Søk på "scryer rep" 3. Gratulerer, det er ikke noe punkt 3 Endret 7. mars 2007 av Rata101
Schjellin Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Hva f*** er vits med og klage på plz.. Herregud... OMFG Mod steng tråden.. Dette gidder jeg ikke
Lycantrophe Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ikke vi heller. Skulle ønske det fantes en /ignore på forumet. Såvidt jeg vet står det i rettningslinjene at man skal bruke skikkelig norsk og ikke sms-språk. Engelske ord og uttrykk går bra, men "plz" bryter reglene.
Anbefalte innlegg