Gå til innhold

Scryers få opp rep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes"
Endret av Veta
Skrevet
When you say "plx" or "plz" simply because it's shorter than "please", I feel perfectly comfortable with saying "no" as it is shorter than "yes"

8094642[/snapback]

Unødvendig

*fjortentegn*

Skrevet

8094642[/snapback]

Unødvendig

*fjortentegn*

8094762[/snapback]

Nei.

*fjortentegn*

Skrevet

8094642[/snapback]

Seconded. Har selv gjort det til vanesak å ikke hjelpe de som sier slikt.

Skrevet

8094642[/snapback]

Unødvendig

*fjortentegn*

8094762[/snapback]

Nei.

*fjortentegn*

8094811[/snapback]

QFT!

Skrevet

8094642[/snapback]

Seconded. Har selv gjort det til vanesak å ikke hjelpe de som sier slikt.

8094818[/snapback]

Thirded? neida kødda

men ja, enig :p

Skrevet

8094642[/snapback]

Unødvendig

*fjortentegn*

8094762[/snapback]

Snarere tverdt om.

Skrevet

hva hvis man sier PLZ eller plx fordi man ikke veit hvordan Pleace skrives? hmm? eller fordi de har gjort det til en vane på grunn av alle andre som sier det og IKKE bare fordi det er kortere enn pleace? :p

Skrevet

det trengte du egentlig ikke rette på. det var litt av poenget og så står det faktisk i posten her oppe og så jeg er fullt klar over det takk ;)

Skrevet

On topic: Nei, det er ingen annen måte. Jeg foreslår at du bare kjører på som Aldor, det vil ta deg en evighet (eller mye g) å skifte, og forskjellene er ikke akkurat enorme.

Skrevet
Kan du ikke kommunisere med de respektive språkene wow utgis på har du egentlig ingenting å gjøre i wow... imho

8095930[/snapback]

Haaah.

Prøv å si det til en tysker!

Enten kan de ikke engelsk, eller så nekter de bare å bruke det.

Driver å tester LOTRO for tida. Og siden det er Beta er det ikke noe server for tyskere. De offentlige kanalene er spammet den av durch vor gegen ohne um ogsåvidere :p

Så prøver jeg å foreslå at de kanskje kan bruke engelsk, av respekt for de som ikke forstår tysk, men da blir jeg skjelt ut i /tells :D

Fin gjeng

Skrevet
Kan du ikke kommunisere med de respektive språkene wow utgis på har du egentlig ingenting å gjøre i wow... imho

8095930[/snapback]

Haaah.

Prøv å si det til en tysker!

Enten kan de ikke engelsk, eller så nekter de bare å bruke det.

Driver å tester LOTRO for tida. Og siden det er Beta er det ikke noe server for tyskere. De offentlige kanalene er spammet den av durch vor gegen ohne um ogsåvidere :p

Så prøver jeg å foreslå at de kanskje kan bruke engelsk, av respekt for de som ikke forstår tysk, men da blir jeg skjelt ut i /tells :D

Fin gjeng

8095961[/snapback]

Tja, WoW kommer jo vitterlig på tysk så det er jo egentlig ikke noe problem der. Har de derimot forvillet seg inn på en engelsk server uten å kunne språket der bør de rerolle på en tysk server omgående - for en som ikke kan engelsk har ingenting å gjøre på en engelsk server, og klarer du ikke å kommunisere brukbart på verken Engelsk, Tysk, Fransk eller Spansk... Logg av inntill du klarer.

Skrevet (endret)

Grunnen til at folk hater å få servert et "plz" er fordi folk som alltid spør om ting som er kjempelett å orde sjøl, som regel ender setningen sin med "plz".

For eksempel de som tigger gull, bruker konsekvent "plz". Hvis ikke de sier "plzzzzzzzzzz" da. Det er sinnsykt irriterende.

Det er faktisk lettere å finne ut hvordan man skaffer seg rep med scryers sjøl, enn å spørrre her på forumet. Og, da lærer man gjerne ekstra ting i slengen også.

1. Gå til google.com

2. Søk på "scryer rep"

3. Gratulerer, det er ikke noe punkt 3

Endret av Rata101
Skrevet

Ikke vi heller. Skulle ønske det fantes en /ignore på forumet.

Såvidt jeg vet står det i rettningslinjene at man skal bruke skikkelig norsk og ikke sms-språk. Engelske ord og uttrykk går bra, men "plz" bryter reglene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...