Gå til innhold

hva er Third Party Programs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til og med programmerbare tastatur går under betegnelsen bot siden disse kan til en hvis grann etterligne boter.

8092705[/snapback]

 

Logitech G-15 regnes ikke som en bot... Dette tastaturet har jo tilogmed blizzard innebakt støtte for i WoW, og Blizzard har sagt flere ganger at det går bra å bruke dette tastaturet.

 

bare sånn til opplysning :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Joda, men la oss si du programmerer tastaturet til å oppføre seg som en bot. Jeg kan ta ett eksempel en i guilden fikk oppleve. Han var Shaman, respeccet og fikk selvfølgelig den fine "du må trene two hand til 300, IGJEN" og programmerte tastaturet sitt til å slå + heale mot en mob som healet og satte igang.

 

Så gikk han AFK og ble kontaktet av en GM,siden han var AFK og ikke svarte ble det selvfølgelig og ble stemplet som bot og fikk en fin liten ban. Ikke perma, jeg spurte en GM om dette sist jeg rapporterte en faktisk. Og straffen var vist satt ut ifra hvor ille botingen var.

 

Eller, en annen guildie som stod og spammed asdfg eller noe, i battlemasters rommet etter en liten glipp av tastaturet. Så da visste hele horde siden av serveren at han hadde leechet i AV :p

 

Så det har vel mest med hvordan du bruker det, ikke utstyret i seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...