Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Løst. tråden kan stenges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vi skal skrive et handlingsreferat til ei bok, eller vil du bare ha navnet på ei bok som du kan si at du har lest? o_O

 

Ta den klassiske Hobbiten eller Lord of the Rings. Hvis det er ei engelsk bok så kan du si at du har lest Animal Farm, den er god.

 

Uansett så må du vite hva de handler om, siden det er "bokframføring".

Lenke til kommentar
Så vi skal skrive et handlingsreferat til ei bok, eller vil du bare ha navnet på ei bok som du kan si at du har lest? o_O

 

Ta den klassiske Hobbiten eller Lord of the Rings. Hvis det er ei engelsk bok så kan du si at du har lest Animal Farm, den er god.

 

Uansett så må du vite hva de handler om, siden det er "bokframføring".

8090340[/snapback]

Det er jo google og daria :D

Lenke til kommentar
Problemet da er jo at du må lese nokså grundig angående hovedpersonene, handling, tema og lignende. Det kommer nok an på hvilket klassetrinn du er på, om det er bare en 2 min framføring osv.

8090373[/snapback]

Jeg går i tiende så ca 10 min

Og det må være en engelsk bok

Lenke til kommentar
Det er såpass mange forskjeller i LotR bok vs. film at jeg håper det går på trynet for deg. Straffer seg å være lat.

8090688[/snapback]

jeg har faktisk tatt ei bok jeg har lest før så det går nok ikke på trynet for meg

Og jeg er ikke lat

Lenke til kommentar
I morra har vi bokframføring og jeg har ikke lest ei eneste bok :D

Kan noen hjelpe meg og finne ei bok som jeg kan si jeg har lest

det er vel noen lesehester der ute som kan hjelpe meg

8090283[/snapback]

 

 

Det er såpass mange forskjeller i LotR bok vs. film at jeg håper det går på trynet for deg. Straffer seg å være lat.

8090688[/snapback]

jeg har faktisk tatt ei bok jeg har lest før så det går nok ikke på trynet for meg

Og jeg er ikke lat

8090742[/snapback]

Det kaller jeg latskap når oppgaven var å lese en bok.

Lenke til kommentar
Finn en bok som er blitt filmatisert, og se filmen!

8091418[/snapback]

Jeg satt i akkurat samme situasjon som deg en kveld på ungdomsskolen, og jakten på rød oktober på VHS ble redningen. Jeg fikk derimot litt angst da læreren sa "Flott, jeg er stor fan av Tom Clancy, jeg har alle bøkene hans i bokhylla". :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Det kaller jeg latskap når oppgaven var å lese en bok.

Jeg har masse fritidsaktiviteter jeg skjønner du. jeg sitter ikke hjemme og ser i taket

8090875[/snapback]

 

Lesing er også en fritidsaktivitet. Jeg er sikker på at du avse en halvtime om dagen for å lese litt. For å redde karakteren kan du fortelle om en bok du har lest tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...