Gå til innhold

PSP - UMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

8089857[/snapback]

 

Du fjott kan ikke du heller svare på det jeg lurer på istedenfor å lire av deg alle disse frasene?

 

Neste gang skal emne tittelen bli: Er det soner på UMD til PSP?

 

Så skal jeg skrive dette: Vurderer å kjøpe meg en PSP og undrer da på om UMD-filmene er sonefrie?

 

mvh

 

en som lurer på dette og er takknemlig for svar.

 

PS: Fjott du burde finne noe bedre å bedrive dagen din med enn å henge deg opp i bagateller (min mening, kanskje ikke i tråd med forumets mening eller regler).

Lenke til kommentar
MODERATOR

8089857[/snapback]

 

Du fjott kan ikke du heller svare på det jeg lurer på istedenfor å lire av deg alle disse frasene?

 

S: Fjott du burde finne noe bedre å bedrive dagen din med enn å henge deg opp i bagateller (min mening, kanskje ikke i tråd med forumets mening eller regler).

8090047[/snapback]

 

 

Nananana Nananana hey hey hey gooodbye! :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm, det var også en måte å svare på.

 

Da trådstarter helt tydelig ikke tenker å endre emnefeltet til det bedre, og jeg etter sigende ikke har noe bedre å gjøre med dagen min, stenger jeg tråden.

 

Og til trådstarter har jeg et lite utdrag fra retningslinjene

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...