Gå til innhold

Får ikke slått på trådløse nettverkskortet!?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

På bærbaren min i WinXP måtte jeg trykke på den wireless knappen som er på pcen, for å aktivere trådløse nettverkskortet, men etter jeg har installert WinVista så funker ikke Launch Manager programmet i Vista, har det kommet Vista oppdatering/software til det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

På bærbaren min i WinXP måtte jeg trykke på den wireless knappen som er på pcen, for å aktivere trådløse nettverkskortet, men etter jeg har installert WinVista så funker ikke Launch Manager programmet i Vista, har det kommet Vista oppdatering/software til det?

8088999[/snapback]

 

det hadde nok vært en fordel om nevner hvilken pc dette er snakk om..

 

Launch Manager er et eget program som må installeres...om har prøvd å installere det programmet som fulgte med maskinen(xp) og det ikke funker så må du finne en oppdatering så at programmet fungerer med vista...

 

 

Gega

Lenke til kommentar
Hei,

 

På bærbaren min i WinXP måtte jeg trykke på den wireless knappen som er på pcen, for å aktivere trådløse nettverkskortet, men etter jeg har installert WinVista så funker ikke Launch Manager programmet i Vista, har det kommet Vista oppdatering/software til det?

8088999[/snapback]

 

det hadde nok vært en fordel om nevner hvilken pc dette er snakk om..

 

Launch Manager er et eget program som må installeres...om har prøvd å installere det programmet som fulgte med maskinen(xp) og det ikke funker så må du finne en oppdatering så at programmet fungerer med vista...

 

 

Gega

8089736[/snapback]

 

Beklager,

 

Det er en Medion WIM2040

 

Jeg klarer ikke å finne noen oppdateringer, derfor jeg lurte på om noen her inne kunne hjelpe meg.....

Lenke til kommentar

Jeg har en Medion av tilsvarende type som jeg fant en løsning på trådløsproblemet på. Det gikk ut på å ta vare på filene som lå på programfiler\launch manager på xp partisjonen. Når jeg installerte launch manager på Vista kopierte jeg over filene fra xp sin launchmanager til vista sin katalog. Det funket faktiisk ;)

Lenke til kommentar
Jeg har en Medion av tilsvarende type som jeg fant en løsning på trådløsproblemet på. Det gikk ut på å ta vare på filene som lå på programfiler\launch manager på xp partisjonen. Når jeg installerte launch manager på Vista kopierte jeg over filene fra xp sin launchmanager til vista sin katalog. Det funket faktiisk ;)

8093416[/snapback]

 

Fungerer ikke i mitt tilfelle ihvertfall :(

Lenke til kommentar

Hei.

Har den samme maskin og akkurat den samme problemen :( , leita etter drivera for Launch i flere dager, men fant ingenting :( .. Ringte til Medion, og de skulle sende driveran til meg, men det kom aldri.. :cry:

 

Hvordan har du klart å løse det?

Hva skal jeg forandre i Biosen ?

 

Please hjelp, er helt desperat..

Endret av Lilla
Lenke til kommentar
Hei.

Har den samme maskin og akkurat den samme problemen  :(  , leita etter drivera for Launch i flere dager, men fant ingenting :( .. Ringte til Medion, og de skulle sende driveran til meg, men det kom aldri..  :cry:

 

Hvordan har du klart å løse det?

Hva skal jeg forandre i Biosen ?

 

Please hjelp, er helt desperat..

8156060[/snapback]

 

Hei,

 

I Bios, under ett eller annet, husker ikke i farta nå.. står det Wireless Lan og under det står det Bluetooth Device. Der er det "Disabled" derfor må du velge "Last state" isteden, og da fungerer det knirky fritt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...