Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kjem nok, desverre, til å bli eit elendeg sluttprodukt. Det siste bra Turtles spelet er Turtles in Time. På NES eller SNES, hugsar ikkje. 8088388[/snapback] Turtles In Time på Sega Megadrive var overlegent, da det var mye lenger enn SNES-utgaven. Uansett, det var et knallbra platformspill.
alexandermcloughlin Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 (endret) http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1566/TMNT/p1/ Quote. "Since we’ll be reviewing this game sometime next week, I don’t want to blow my proverbial wad on this preview, so let’s just say that TMNT has a few element that I really like and a few that I don’t. Unfortunately, one of the worst things about the game is the fact that it basically looks like a last-gen Xbox game. " Nei dette lyder ikke bra Dumt ubisoft misbrukte TMNT på nextgen. Endret 15. mars 2007 av Eaxis
TCi Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, ler hver gang noen anmeldelser sier at grafikken er lastgen osv. Spør du meg er det tydelig bevis på at de ikke kan å anmelde på en god måte. Faktisk litt barnslig syns jeg. Hva så om det ser ut som om at spillet kunne ha vært på Xbox? Bryt heller ned omtalene i; er det underholdende, fungerer kontrollene, holder historien vann. Altså får du valuta for pengene? Det er et valg fra Ubisoft sin side å når det gjelder grafikken. Når skal folk begynne å fatte det? Dagens utbrudd
Amored Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Skrevet 15. mars 2007 Gameplayet er nok fett Det er vel egentlig det som er nok, i lengden
Typho Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Kjem nok, desverre, til å bli eit elendeg sluttprodukt. Det siste bra Turtles spelet er Turtles in Time. På NES eller SNES, hugsar ikkje. 8088388[/snapback] Turtles In Time på Sega Megadrive var overlegent, da det var mye lenger enn SNES-utgaven. Uansett, det var et knallbra platformspill. 8096399[/snapback] Det var vel aldri et Turtles in Time på Sega megadrive, men derimot Teenage Mutant Ninja Turtles: The Hyperstone Heist. Det var en redesign av Turtles in time Vil ikke si at det er overlegent Turtles in Time. Synes Turtles in Time ser bedre ut. Men uansett begge var kjempebra plattformspill og vi kommer nok desverre aldri til å se Turltes i et slikt spill igjen
Dipso Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Morro spill, blir interessant å se hvordan det arter seg på wii. Men får jeg si: kunne de ikke ha spandert et par ekstra polygoner på skillpaddene i xbox360 versjonen? Ser jo ikke akkurat "nextgen" ut...
Bromlexl Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Hehe, ler hver gang noen anmeldelser sier at grafikken er lastgen osv. Spør du meg er det tydelig bevis på at de ikke kan å anmelde på en god måte. Faktisk litt barnslig syns jeg. Hva så om det ser ut som om at spillet kunne ha vært på Xbox? Bryt heller ned omtalene i; er det underholdende, fungerer kontrollene, holder historien vann. Altså får du valuta for pengene? Det er et valg fra Ubisoft sin side å når det gjelder grafikken. Når skal folk begynne å fatte det? Dagens utbrudd 8162045[/snapback] take this and call me in the morning. Grunnen til at grafikken blir slaktet her er pga man forventer noe bedre når man legger ned flere tusen i en konsoll, nettopp for at blandt annet grafikken osv skal være bedre. Å at man da like så godt kunne fått det samme på en eldre konsoll til halv pris er jo ikke så gøy uansett. Bra grafikk trenger ikke være teknisk bra grafikk. Det kan og være kunstnerisk preg over det. Men det er en annen sak en å prøve å lage god realistisk grafikk som ikke er det. Matrix spillene er ypperlige eksempel på dette. Grafikken er en vesentlig del av spillopplevelsen. Å med den følger også fremgang på de andre områdene som du nevnte. Å stå helt fast på at grafikk ikke har noe å si er som de idiotene som mener at alt ligger i grafikken. Det er en gyllen middelvei her. God grafikk en er veldig fin ingang i et spill. Det er det første man legger merke til. Å viss det ikke scorer bra, skal gameplayet være ganske bra for å veie opp. Å ja, det var ubisoft sitt valg å holde tilbake produksjonskostnader på TMNT
TCi Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Aldri sagt at grafikk ikke teller. Enhver respektert anmelder kan jo se at spillet ikke er laget for å fremme den beste grafikken. Det kan du tydelig se på stilen på både skildpaddene og de andre figurene i spillet. Man kan på mange måter kalle det barnevennlig. Jeg sier ikke at grafikken skal være slik den er. Bare det at å se ned på et spill bare pga. grafikken ikke er "next-gen" er noe tynt grunnlag. Ikke alle spill er laget for å ta i bruk det siste innen enhver teknologi. At det kan virke som lureri å betale mange tusen for en ny konsoll, for så å se at spillet kan spilles på din forrige kan være kjipt ja. Slik er konsoller, det er ikke bare grunnet at grafikken skal bli bedre en konsoll kommer i ny utgave. Det er kanskje hovedgrunnen til at mange skaffer seg den, men som nevnt, ikke alle spill vil ta i bruk denne krafter bare fordi man kan det.
alexandermcloughlin Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Om spillet viser seg å vere langt og ha bra gameplay så skal jeg revurdere
MaxXRebo Skrevet 15. mars 2007 Skrevet 15. mars 2007 Jeg synes grafikken var fin jeg, skal være tegneserie aktig når det er basert en tegneserie, om den ikke er så utrolig teknisk avansert har ikke så mye å si ,bare det er behagelig for øyet. Se bare på de data animasjons filmene Disney har begynt å lage om Donald, Mikke, Langbein osv, det ser helt jævlig ut, tar bort hele følelsen av at det er Donald jeg sitter og ser på, filmene de lagde for 40 år siden ser bedre ut enn det som lages nå,dog mye mindre avansert. Det jeg prøver å si at sjarm betyr mer enn utseende
alexandermcloughlin Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/16/495240.html Det fikk terningkast 2 av dagbladet. Testet på ps2 altså, men det blir vel mye av det samme?
Amored Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Skrevet 16. mars 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/16/495240.html Det fikk terningkast 2 av dagbladet. Testet på ps2 altså, men det blir vel mye av det samme? 8168173[/snapback] Terningkast er et terningkast. Det sier ingenting hvor godt du eller jeg kommer til å like spillet.
Vrengtpolvott Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/16/495240.html Det fikk terningkast 2 av dagbladet. Testet på ps2 altså, men det blir vel mye av det samme? 8168173[/snapback] Terningkast er et terningkast. Det sier ingenting hvor godt du eller jeg kommer til å like spillet. 8168351[/snapback] Nettopp. Er lei av at 'alle' tror anmelders mening er loven. At han ikke likte spillet betyr ikke i det heletatt at det ikke er et bra spill, eneste forskjellen på han og deg er at han får ordet sitt på trykk.
Barely dead Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 austin powers filmen fikk jo terningkast 1 av en avis og terningkast 5 av en annen avis, så det lønner seg nok å se på flere anmeldelser av et spill eller en film, før du dømmer.
alexandermcloughlin Skrevet 16. mars 2007 Skrevet 16. mars 2007 Ja jeg får vente til noen av dere har testet spillet om jeg ikke får testet det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå