Gå til innhold

Thermeltake Big Water


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, litt feil av meg ang prosentene men her you go:

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=349118&hl=+bigwater]

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

 

 

54,39 %  Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!

8,77 %  Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)

15,79 % Nei, har hatt problemer med pumpa

17,19 %  Nei, har hatt problemer med lekkasjer

3,86 %  Nei, har hatt andre problemer med det

 

Hos meg så streika pumpa etter under et år.

 

Link til bigwater-tråden.

Artikkel: "The bigwater bugs".

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Det er jo et helt annet sett med en annen pumpe det er snakk om det.

 

Kjøper du bigwater i dag, så får du med en annen pumpe enn du gjorde for 3 år siden.

 

Ot at folk har hatt problemer med lekasje er fordi de har vridd istykker pakningen fordi de ikke har holdt imot på radiatoren der nipelen er festet.

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Det blir ikke sprekker uten videre, sprekker blir det fordi man skrur nippelen for hardt ned i plexien.

 

Om du er forsiktig og bruker fornuft, så er det et utmerket kjølesett til gibort pris.

8123664[/snapback]

 

 

neei.. det er sprekker overalt.. ikke bare rundt nippelen.. Du finner garantert på din egen også..

Lenke til kommentar

Så du sier at man må komme til å sende til tilbake fordi det kommer til å bli ødelagt.

 

Bare fordi noen har hatt problemer med den pumpa som man fikk for 3 år siden, og fordi et parti med plexitopper var svake, for 3 årsiden.

 

Er ikke det litt langt å si at man må komme til å sende det tilbake, fordi folk hadde problemer med det for 3 år siden?

Lenke til kommentar
Høres litt lame ut... Har et nytt sett i pc'n. Ingen sprekker eller problemer her!

8124820[/snapback]

 

Hvor nytt ?

 

Hellemyr:

 

Det jeg skrev sist, var bare en generell sak jeg tror de fleste nettbutikker gjør.

Når jeg klagde min nød til komplett ang. pumpen som hadde slutta å fungere, så sa de jeg , måtte sende inn hele settet, så skulle jeg få nytt sett i retur.

 

Spurte om jeg heller kunne sende pumpen inn , men det gikk ikke.

Enten alt eller ingenting.

 

 

Er ikke det litt langt å si at man må komme til å sende det tilbake, fordi folk hadde problemer med det for 3 år siden?

8124719[/snapback]

Vel, har de skiftet noe av settet ?

Bedre pumpe ?

Skikkelige slanger ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Ting forandrer seg, så hold det opdatert om frandringene eller hold kjeft.

8125654[/snapback]

 

En tid etter bigwater var kjent og alle hadde kjøpt det, kom det ut en ny versjon med annen pumpe, og muligens annet innhold.

 

Det er dette som heter Bigwater SE som du finner på TT sine sider(tror jeg)

 

 

Det settet som jeg kjøpte hos komplett for mange år siden, har samme produktnummer som det trådstarter lurer på å kjøpe.

 

Har du kilder som sier de har gjort forbedringer som hindrer lekkasjer\pumpehavari ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...