Gå til innhold

Thermeltake Big Water


Anbefalte innlegg

Hellemyr har erfaring med BW 7x5 og ikke opprinnelig BW. Det eneste som er felles for disse to revisjonene er radiatoren. Ellers er det en helt ny blokk av annet design (som ved første øyekast ser lik ut), helt ny pumpe og tykkere slanger. Radiatoren er av samme ineffektive og restriktive type som den alltid har vært, men blokk og pumpe er annerledes. Jeg har hatt 1. revisjon som jeg kjøpte på mpx i 2005, og dette har fortsatt ikke tatt kvelden, men ytelsen med andre komponenter er mye bedre. Radiatoren er så restriktiv på luft at det kommer kraftig turbulensstøy med mindre man bruker et avstandsstykke på viften. Til et socket a-system er det derimot absolutt bra nok så lenge du har pumpen i cpu-viftekontakten slik at pc-en skrur seg av ved cpu-viftefeil. Når det gjelder dårlig acryltopp er jeg enig i at de som har fått feil og lekkasjer der ikke har behandlet den pent nok ved montering av slanger (ikke at jeg skjønner hvordan de ha klart å dra til så hardt). Min går fortsatt i det siste oppsettet mitt grunnet manglende vilje og penger til å bytte ut til en apogee gt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...