Gå til innhold

Hva spiser/drikker du etter trening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Åssen shake? ingredienser?

8083075[/snapback]

Karbohydrat (maltodextrin)- og proteinpulver (myse). Nøytral smak på begge, så jeg blander det med 7-8 dl vann + Fun Light.

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En shake med 80-90g karbs og 40-50g protein.

 

Ole :)

8082904[/snapback]

 

Hvis det er det eneste faste fødet du får i deg etter trening, bør du begynne å spise litt bedre.

 

Jeg spiser som regel frokostblanding. Etter beintrening tar jeg en shake på 20 - 30 gram proteinpulver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
En shake med 80-90g karbs og 40-50g protein.

 

Ole :)

8082904[/snapback]

 

Hvis det er det eneste faste fødet du får i deg etter trening, bør du begynne å spise litt bedre.

 

Jeg spiser som regel frokostblanding. Etter beintrening tar jeg en shake på 20 - 30 gram proteinpulver.

8083269[/snapback]

Det er rett etter trening jeg snakker om, får selvsagt i meg et proteinrikt måltid ca. 1 time etterpå.

 

Ole :)

Lenke til kommentar
Jeg spiser som regel frokostblanding.

8083269[/snapback]

Hva slags frokostblanding da? Spiser selv Axa Go' Morgen (Frukt) om morgenen, men skammer meg litt over dette da den inneholder 20% sukkerarter, dvs. at jeg gjerne får i meg 30-40 gram sukker til frokost. Litt for mye raske karbohydrater til at jeg skal føle at samvittigheta holder. Er ikke spesielt glad i 4-korn, havregryn eller denslags.

 

 

Rett etter tar jeg 50 gram Three in One og 50 gram karbo pulver.

1 time etter trening spiser jeg 250 gram laks/ørret og 50 gram ris/pasta.

8083647[/snapback]

Three in One?

 

 

Jeg pleier å gå rett hjem etter trening og lage meg kylling (helst tandoori) og ris, noen ganger drikker jeg en kartong melk (1 liter) på veien.

Lenke til kommentar

50g Protein, karb inntaket varierer om jeg skal fjerne fett eller ha kalorioverskudd.

 

Når jeg kommer hjem fra trening er det mer karb omgående (riskaker, nøtter++). For deretter spise det som er igjen etter middag (lager alltid nok til to måltider). Hvis ikke må jeg diske opp noe som tilsvarer rundt 40g protein og den mengde karb jeg føler for, alt etter hvilken tid på døgnet og hvordan mening jeg har bak treningen.

 

btw: Akkurat for øyeblikket verken trener jeg eller spiser riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spiser som regel frokostblanding.

8083269[/snapback]

Hva slags frokostblanding da? Spiser selv Axa Go' Morgen (Frukt) om morgenen, men skammer meg litt over dette da den inneholder 20% sukkerarter, dvs. at jeg gjerne får i meg 30-40 gram sukker til frokost. Litt for mye raske karbohydrater til at jeg skal føle at samvittigheta holder. Er ikke spesielt glad i 4-korn, havregryn eller denslags.

8084463[/snapback]

 

Axa Go' mix eller Axa Frukt Go' morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...