Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åå, nettopp kommer hjem fra kamp...

18000 folk var bra det i dag.

 

Vålerenga vant fullt fortjent og det er jeg søren meg glad for.

Daniel Fredheim Holm hadde utrolig mange sjanser.

Synd det med Jalland sitt brassespark, hadde blitt årets mål.

Lenke til kommentar

Hadde vært så jævlig digg om brassen til Jalland hadde gått inn. Det hadde blitt Tippeligaens peneste mål i år. Er veldig fornøyd med hva alle gutta presterte, innkludert Klanen. Et jævlig bra trøkk på tribunen i går. Må bare nevne en morsom ting: Naboen min gjetta før kampen at det ville bli 2-1 og at Wæhler, Berre og Iversen kom til å score. Sjukere tipping har jeg aldri hørt før :p

 

Edit: Jeg vil også gjerne ha den sangen. Trudde først du mente trance-sangen som blir spilt før kamp, men etter at jeg leste litt nøyere skjønte jeg hvilken sang du mente. Husker heller ikke hva den heter, men den er ihvertfall veldig fin. Akkurat som med Vålerenga Kjerke, alle reiser seg å synger med hevet skjerf på den også.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Mitt enga dere tenker på? Fin den. Send PM så skal jeg sende den hvis jeg finner den;)

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med klanen og gutta. Er ikke så fornøyd med andreomgang, syns vi slipper rbk for mye inn i kampen og klanen, værtfall vestbredden hvor jeg står sang ikke så mye i andre.

 

Men ny kamp i morra:D

Lenke til kommentar
Mitt enga dere tenker på? Fin den. Send PM så skal jeg sende den hvis jeg finner den;)

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med klanen og gutta. Er ikke så fornøyd med andreomgang, syns vi slipper rbk for mye inn i kampen og klanen, værtfall vestbredden hvor jeg står sang ikke så mye i andre.

 

Men ny kamp i morra:D

8576273[/snapback]

 

Klanen i Cola-svingen sang like mye i 2. omgang som i 1. Men enig i at vi lot RBK komme så mye inn i kampen som de gjorde. Kunne like gost blitt 2-2, eller 3-1 også for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Jeg står på felt g, og er ikek ofte jeg har vært så hes på mandagen. Pleier å gå over i løpet av natta men denne gangen gjorde det ikke..

 

Ellers en perfekt dag i dag, lesedag, kamp, prisonbreak:D

 

Også morsomt å se at spillerne også kjørte analen:D:p

post-105742-1178790291_thumb.jpg

Endret av -meg-
Lenke til kommentar

Hvem skal vi spille mot på Søndag da? Uvist for meg men håper de vinner mot sandefjord 16.mai hvis ikke sliter vi.. Men vi følger jo fjorårets tabell...

 

Elelrs håper jeg at vi starter med Lange neste kamp.....

 

Men er skuffa, veldig skuffa...

 

Edit: Noen som har sangen "Vi er alle fra Vålerenga" Kontakt meg i så fall;)

Endret av -meg-
Lenke til kommentar

Er ikek sikekr jeg , men er glad for å se at petter var sur, og håper han smelte til i garderoben både i pausen og etterkamp, fordi det går ikke ann å tjene så mye penger de gjør og alikevel ikke gidde. Som I sa vi gidder ikke å dra rundt for å bli pissa på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...