Gå til innhold

Bzerk går berserk?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjøpte for en tid siden et Bzerk Office Keyboard. Ooooog jeg begynner å lure litt på om det var så lurt. Har sett noen tråder her på forumet om andre som har problemer med dette tastaturet, ikke ulikt mine egne problemer.

 

En mindre irritasjon er at ikke alle ekstraknappene fungerer skikkelig lenger. For eksempel fungerer volum opp helt ok, mens volum ned er stein død. Mer irriterende er det at spesifikke tastekombinasjoner skrur lyden ned til 0, og holder den der. Dersom jeg prøver å skru opp lyden igjen på usb headsettet mitt blir den automatisk skrudd ned igjen til 0, mens dersom jeg bruker volum + knappen på tastaturet blir automatgreia slått av. Som regel i alle fall, men dessverre langt fra alltid. Dersom jeg spiller CS eller noe annet der det er veldig greit å ha lyd, ser problemet ut til å vedvare mest.

 

Så det jeg vil vite er om andre der ute som har kjøpt Bzerk tastatur har problemer med sitt tastatur, eller om de ikke har noen problemer med tastaturet sitt i det hele tatt. Kjekt å vite, og jeg tror jeg må finne meg et nytt tastatur....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...