DNA Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg spillte wow før og jeg freezet acc min forige mai fordi jeg sluttet å spille. . . For noen dager siden skulle jeg prøve å få den tilbake og skulle få tilbakesendt nytt passord, noe som jeg ikke fikk selv om jeg gjorde det 3-4 ganger. Så hvordan får jeg acc min tilbake?
DNA Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 sjekket spamfilteret? 8063854[/snapback] Ja 100 ganger.
lain Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Thank you for your e-mail. If you wish to change the email registered on the account please provide the following information for account verification: - Your account name (please do NOT send us your password) - Your full real name - Your full address including postal or zip code currently registered on the account - Your full email address (currently registered on the account) - The authentication key used to create the account - Your Secret question and answer Please also provide us with the new email address you would like to be registered on the account. Der, send det inn på [email protected] Det er problemer med enkelte mailmotakere, f.eks walla.com når det kommer til å ta imot reset passord mailen. Du kan gjøre som sagt over, og prøve med en annen mail. Endret 2. mars 2007 av lain
DNA Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 (endret) - The authentication key used to create the account 8063868[/snapback] Dumt at jeg ikke finner den da Btw bruker hotmail. Skulle ikke det fungere fint? Ops har vist fått det. Det lå langt inne på hotmailen blant 10000 spames, men thanks anyway Endret 2. mars 2007 av DNA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå