Gå til innhold

S-ATA drivere inkludert i SP2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke dette med s-ata drivere. Jeg har hatt to hovedkort de siste årene med s-ata hdd koblet til, uten at jeg noen sinne behøvde å tenke på drivere! Når man har s-ata kontakter på hovedkortet, så er det vel bare å koblte til? Slik har det alltid fungert for meg, men jeg har jo også kun hatt xp med sp2.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke dette med s-ata drivere. Jeg har hatt to hovedkort de siste årene med s-ata hdd koblet til, uten at jeg noen sinne behøvde å tenke på drivere! Når man har s-ata kontakter på hovedkortet, så er det vel bare å koblte til? Slik har det alltid fungert for meg, men jeg har jo også kun hatt xp med sp2.

8087639[/snapback]

Ikke når man skal installere windows på en av de. Om man allerede HAR windows innstallert, så er det en annen sak. Da klarer nok windows å kjenne igjen sata diskene du setter i.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke dette med s-ata drivere. Jeg har hatt to hovedkort de siste årene med s-ata hdd koblet til, uten at jeg noen sinne behøvde å tenke på drivere! Når man har s-ata kontakter på hovedkortet, så er det vel bare å koblte til? Slik har det alltid fungert for meg, men jeg har jo også kun hatt xp med sp2.

8087639[/snapback]

Ikke når man skal installere windows på en av de. Om man allerede HAR windows innstallert, så er det en annen sak. Da klarer nok windows å kjenne igjen sata diskene du setter i.

8088227[/snapback]

 

Det kan jeg forstå, men når jeg har hatt ide-harddisk koblet til har jeg uansett installert windows på s-ata, ettersom det ofte er det smarteste på grunn av hastigheten. Kanskje er det på grunn av SP2 versjonen. For meg høres det uansett merkelig ut, alle nyere hovedkort skal da klare dette fint...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...