Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Das Boot er den beste ubåt filmen noensinne produsert, men må sees i directors cut med tysk tale da dette digital sporet er mye bedre enn den dubba engelske versionen. Full guffe på hjemmekinoen og hør hvordan ubåten knirker, rør som sprekker og dypvanns miner! Helt rått.

Lenke til kommentar
Das Boot er den beste ubåt filmen noensinne produsert, men må sees i directors cut med tysk tale da dette digital sporet er mye bedre enn den dubba engelske versionen.

8065647[/snapback]

Helt enig, jeg vil gå lenger og si at det er den beste krigsfilmen jeg har sett. Director's cut er glimrende. Hva angår lyd, man kan vel ikke være ved sine fulle 5 dersom man velger å se dubba versjon av den filmen! Endret av mandela
Lenke til kommentar
Das Boot er den beste ubåt filmen noensinne produsert, men må sees i directors cut med tysk tale da dette digital sporet er mye bedre enn den dubba engelske versionen. Full guffe på hjemmekinoen og hør hvordan ubåten knirker, rør som sprekker og dypvanns miner! Helt rått.

8065647[/snapback]

jeg anbefaler den orginal versjonen over directors cut,den som er satt sammen av den orginale miniserien til en lang film, sier ikke nei til en time ekstra med ubåt film på sitt beste.

synd det ikke lages mange filmer av dette kaliberet lenger, så utrolig realistiskt og bra skuespill fra samtlige som er med i filmen.

Lenke til kommentar

Man bør gå til innkjøp av både DC og miniserien. Sistnevnte pga. at man får mye mer film, og DC pga. bedre bilde/lyd. Spesielt det oppussede lydsporet er grøssende bra.

 

Så DC igjen forleden sammen med en kompis som ikke hadde sett filmen før. Han er grøsserhore av dimensjoner, men Das Boot fikk han til å svette av spenning. Under en scene ropte han "I HELVETE DA!!" Pulsen hans bikket nok 200. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...