Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars


Anbefalte innlegg

woho :w00t:  Gleder meg allerede. GTA serien er min favoritt gjennom alle tider, Har selv hatt alle GTA spillene utenom London, men alle var gode til sin tid. Kan ikke tro annet at også dette må bli bra når jeg ser hva de tidligere har prestert med alle spillene. Akkurat nå er jeg mest spent på hvilken by det vil utspille seg i, men det kan en kansje ressonere seg frem til via traileren. Så jeg får vente i spenning til den 29. mars. :)

8092687[/snapback]

Har du prøvd Saints Row da? Fantastisk spill det også! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd Saints Row da? Fantastisk spill det også! :)

8095249[/snapback]

 

Nei, men jeg har lyst til å prøve det siden det ser bra ut. Desverre er jeg ikke eier av verken xbox360 eller ps3 så jeg har ikke mulighet for å prøve det. Men jeg har spilt en del Just Cause for en stund siden, noe som også var et meget bra spill. Også dette spillet går under det samme som GTA serien. Så jeg må vel gå i innkjøp av en 360 snart tror jeg, ps3 har jeg iallefall ikke råd til å kaste bort penger på. :) Det er vel ingen indikasjoner på at saints row kommer på pc sikkert. Men får kose meg med test drive unlimited og supreme commander som ankommer her snart. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Får håpe man kan laste ned en HDutgave av denne traileren på xboxlive da .... Blir jo spennende som faen å se hva de har funnet på denne gangen. :dribble:

 

Tror jeg kommer til å ta meg en tredagers fra jobb når det spillet lanseres :innocent: *host, host*

 

Kanskje litt kjipt å bli spotta på TV2 nyhetene av alle på jobb når man har meldt seg syk samme dag.

TV2 reporter" Gratulerer! du var den første i Norge til å kjøpe GTA, hvordan føles det? Skal du skulke jobb eller skole og hjem å spille nå, he he," :blush:

 

Bør nok ha på hettegenser når man skal ut å handle GTA på lanseringsdagen

Lenke til kommentar

Skal du ha konsoll til GTAIV gå for 360...holder dere unna ps3...dyrt og unødvendig...hater at 360 ikke er på nettet nå..

 

Jeg er på skolen til lansering så jeg havner nok på forhåndslistene til MPX og komplett...men de får nok mer spill en spillere i starten

Lenke til kommentar
Se på www.gtaiv.com nå.... :D

Nå er det bare 7 dager og 5 timer av en aller annen grunn...

Hvis det stemmer, jippiiiiii :D

 

 

Tror jeg er den første i norge/verden som så det faktisk, står ingen steder på nettet

 

 

7 days

8108475[/snapback]

 

Så feil, bare 7 timer.......hahahaahaahaha

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar
Se på www.gtaiv.com nå.... :D

Nå er det bare 7 dager og 5 timer av en aller annen grunn...

Hvis det stemmer, jippiiiiii :D

 

 

Tror jeg er den første i norge/verden som så det faktisk, står ingen steder på nettet

 

 

7 days

8108475[/snapback]

 

Så feil, bare 7 timer.......hahahaahaahaha

8108486[/snapback]

 

?

Lenke til kommentar
Se på www.gtaiv.com nå.... :D

Nå er det bare 7 dager og 5 timer av en aller annen grunn...

Hvis det stemmer, jippiiiiii :D

 

 

Tror jeg er den første i norge/verden som så det faktisk, står ingen steder på nettet

 

 

7 days

8108475[/snapback]

 

Så feil, bare 7 timer.......hahahaahaahaha

8108486[/snapback]

 

Sjekk klokka på PC'en din. Counteren på rockstar sin webside går mot klokka på din PC. Du får ikke se videoen før den 29. mars klokka 00.00 samma hva....

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Skal du ha konsoll til GTAIV gå for 360...holder dere unna ps3...dyrt og unødvendig...hater at 360 ikke er på nettet nå..

 

Jeg er på skolen til lansering så jeg havner nok på forhåndslistene til MPX og komplett...men de får nok mer spill en spillere i starten

8107847[/snapback]

 

Blir nå jævelig spennende å se om GTA4 blir best på ps3 eller xbox360, grafisk og spillbarhetsmessig. Vi kan synse så mye vi vil men vi får ikke vite noe konkret rundt dette før det kommer noe fra rockstar eller folk som får testet det.Ser også ut som et blir eksklusivt innhold for begge konsoller, slev om dette først kun var annonsert på 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...