Rollespilleren Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Mage rir på mounten sin i Alterac Valley. Hunter kommer med sin pet og prøver å ta magen. Magen unmounter aldri, hunteren får trøbbel, magen rir etter mens hunteren prøver å pigge av. Hunteren dør. Det var magen ene og alene som fikk hunteren til å dø. Tror du meg ikke? Sjekk denne http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=36326
Esukiru Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det der.....er noe av det rareste jeg har sett til nå. Er det bug eller?
Arba Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 sjekk buffsa hans, der har han fire shield som han har spellsteala fra, sjekk starten av filmen
ØysteinT Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 sjekk buffsa hans, der har han fire shield som han har spellsteala fra, sjekk starten av filmen 8059165[/snapback] Fire Shield har blitt nerfa siden den filmen ble laget (meget trolig på grunn av den filmen... Faxmonkey er en super mage, men han lager stadig vekk filmer som får Blizzard til å nerfe ting for mages bare fordi Faxmonkey tar ting til det ekstreme) Fire Shield pleide å gi deg din +dam ekstra, men ble nerfet for et par uker siden slik at den bare gjør orginalskaden. For å få den som gjør 550-600 skade hvert 3de sekund må du inn med en gruppe til Mechanar, og sloss deg forbi 5-6 pulls med mobs. Samt at den varer i maks 2 minutter.
OddZen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 er nokk en bug ja, har hadt den samme. Jeg ser at fyren springer på mount, samtidig som han slår meg, stunner osv. Har faktisk skjedd et par ganger at den personen jeg har sheepa angriper og sloss, charger som sheep, er ganske fett å se da
Sigurdn Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 er nokk en bug ja, har hadt den samme. Jeg ser at fyren springer på mount, samtidig som han slår meg, stunner osv. Har faktisk skjedd et par ganger at den personen jeg har sheepa angriper og sloss, charger som sheep, er ganske fett å se da 8059309[/snapback] Les hva som er skrevet over du Det du snakker om er nok en slags lagg :!:
samebob Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 sjekk buffsa hans, der har han fire shield som han har spellsteala fra, sjekk starten av filmen 8059165[/snapback] Fire Shield har blitt nerfa siden den filmen ble laget (meget trolig på grunn av den filmen... Faxmonkey er en super mage, men han lager stadig vekk filmer som får Blizzard til å nerfe ting for mages bare fordi Faxmonkey tar ting til det ekstreme) Fire Shield pleide å gi deg din +dam ekstra, men ble nerfet for et par uker siden slik at den bare gjør orginalskaden. For å få den som gjør 550-600 skade hvert 3de sekund må du inn med en gruppe til Mechanar, og sloss deg forbi 5-6 pulls med mobs. Samt at den varer i maks 2 minutter. 8059187[/snapback] er faen ikke rart det blir nerfa når folk dør av buffsene før han dør da...
xanth0s Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 sjekk buffsa hans, der har han fire shield som han har spellsteala fra, sjekk starten av filmen 8059165[/snapback] Fire Shield har blitt nerfa siden den filmen ble laget (meget trolig på grunn av den filmen... Faxmonkey er en super mage, men han lager stadig vekk filmer som får Blizzard til å nerfe ting for mages bare fordi Faxmonkey tar ting til det ekstreme) Fire Shield pleide å gi deg din +dam ekstra, men ble nerfet for et par uker siden slik at den bare gjør orginalskaden. For å få den som gjør 550-600 skade hvert 3de sekund må du inn med en gruppe til Mechanar, og sloss deg forbi 5-6 pulls med mobs. Samt at den varer i maks 2 minutter. 8059187[/snapback] Tror ikke blizzard nerfer mages pga en person.
OddZen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) er nokk en bug ja, har hadt den samme. Jeg ser at fyren springer på mount, samtidig som han slår meg, stunner osv. Har faktisk skjedd et par ganger at den personen jeg har sheepa angriper og sloss, charger som sheep, er ganske fett å se da 8059309[/snapback] Les hva som er skrevet over du Det du snakker om er nok en slags lagg :!: 8059311[/snapback] Må være kraftig lang lagg da, for når han døde var han fortsatt sheep, så ressa han så var han også sheep for jeg drepte han et par ganger. Til slutt stakk jeg bare, Det samme skjedde i en duel, mot en kompis, til slutt så relogga jeg for jeg så jo ikke når han ble vanlig igjenn. Så tror jeg satser på laggbug Endret 2. mars 2007 av LeanFear
Pazaak Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det er ikke en nerf av noe, det er en bugfix. Det er ikke fireshield, det er buffen fra de candlefrikene i AV. Den stacket 6ganger og scalet 100%med +dmg slik at den som angriper tar ca 2-4kgmg XD Funker ikke lengre =( var dritgøy, Ice block og folk rundt deg falt som fluer
Solidsturla Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du kan lese litt om hva som står skrevet om filmen før du begynner med OMFGWTF.
Dewd Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Du kan lese litt om hva som står skrevet om filmen før du begynner med OMFGWTF. 8060854[/snapback] QFT. Anyways, Faxmonkey er jo litt små-digg da Edit: IBTL. Endret 2. mars 2007 av Dewd
John Keats Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Er ikke helt fiksa enda. Nå stacker ikke buffen lenger, men du får fortsatt +100% spelldamage.
phnx85 Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 sjekk buffsa hans, der har han fire shield som han har spellsteala fra, sjekk starten av filmen 8059165[/snapback] Fire Shield har blitt nerfa siden den filmen ble laget (meget trolig på grunn av den filmen... Faxmonkey er en super mage, men han lager stadig vekk filmer som får Blizzard til å nerfe ting for mages bare fordi Faxmonkey tar ting til det ekstreme) Fire Shield pleide å gi deg din +dam ekstra, men ble nerfet for et par uker siden slik at den bare gjør orginalskaden. For å få den som gjør 550-600 skade hvert 3de sekund må du inn med en gruppe til Mechanar, og sloss deg forbi 5-6 pulls med mobs. Samt at den varer i maks 2 minutter. 8059187[/snapback] Tror ikke blizzard nerfer mages pga en person. 8059689[/snapback] De nerfer ikke mages bare fordi Faxmonkey gjøre det han gjør, men fordi det er så bra at alle andre mages gjøre det samme.
Veta Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Haha! Genialt da. Men når den stacker opptil 6 ganger og får 100% av +damage, så er det jo logisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå