Gå til innhold

hvem har den beste pizzaen..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Dolly dimples har dei beste pizza-ene spessielt king creol(eller kordan det skrivast) og benkers, men king creol er best. :)

8105193[/snapback]

Dårlig erfaring med Dollys

Sist gang jeg spiste der, endte jeg opp på sofan med diaré.

 

Grandis med kjøttdeig og løk er diggest!

 

Men express nr.2 med hvitløksdipp er jo og god :D

Lenke til kommentar
Grandiosa har den beste pizzaen. Lørdagspizza :love:

8089912[/snapback]

Skal du dra inn frysepizza så var BigOne Mexican best, ein skam at den forsvant.

8089928[/snapback]

 

Aldri, Grandiosa Lørdagspizza med dressingmixen som følger med er den beste frysepizzaen jeg noen gang har smakt. :dribble:

Lenke til kommentar

Dolly er vel den beste pizzaen man kan velge blant i trådstarters post. Skulle jo gjerne hatt en poll, kanskje det kommer?

 

Dolly er da som sagt best, selvom det her i Bodø er et sjangsespill å gå på Dolly, da Dolly er veldig ustabil på måten pizzaen smaker. Men en Dolly på en god dag eier de fleste restauranter i Norge.

Lenke til kommentar
dressingen deres kommer rett fra et 10liters spann fra Tine.. :p

8065942[/snapback]

kan bare fortelle deg det med en gang at det ikke er riktig (hvis du mener Peppes Pizza), Dette vet jeg siden jeg jobber der og har laget dette selv, kan si at de ferdige produktene den inneholder som er fra tine, er selve rømmen, resten av oppskriften er desverre hemmelig ;)

Lenke til kommentar
dressingen deres kommer rett fra et 10liters spann fra Tine.. :p

8065942[/snapback]

kan bare fortelle deg det med en gang at det ikke er riktig (hvis du mener Peppes Pizza), Dette vet jeg siden jeg jobber der og har laget dette selv, kan si at de ferdige produktene den inneholder som er fra tine, er selve rømmen, resten av oppskriften er desverre hemmelig ;)

8129726[/snapback]

Du skal få 20 kroner, ei kulemus og ein IDE-kabel for oppskrifta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...