Torrevieja Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 http://www.rockstargames.com/IV/ Det her blir spennende.
andypandy Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hehe ja, jeg klarer så absolutt ikke og vente! Grand Theft Auto spillene står meg mitt hjerte altfor altfor nært Leste den andre tråden om Euphora engine, dette virker suverent
Landeplagen Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Heh, vært best å ikke ha visst om denne countdown, fordi nå komme tiden til å gå enda litt saktere frem mot lanseringen. Vi får se om det blir kjøp av dette.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) nevermind, jeg kan ikke lese... Endret 1. mars 2007 av Slettet+981234789
JulianR Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 litt over 27 dager bare!? jeg venter!! håper vi får se gameplay og ikke en eller annen render..
Pebble Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Blir nok et herlig spill.. Må skaffe meg Crackdown som "erstatter" imens.. Blir nok kjøp av det etter at jeg er blitt lei av Sonic og Excite truck til Wii... Kommer forhåpentligvis imorgen! Stemmer det at det er 315 dager igjen? Lenge.. Endret 1. mars 2007 av Sigurd_m
viuldriftking Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) dere må IKKE glemme at vice city stories kommer til neste fredag da Endret 1. mars 2007 av viul007
Torrevieja Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 Det skal bli veldig interessant å se forskjellene på ps3 vs xbox 360. Ekslusivt innhold, grafikk etc.. Kommer til å bli heftig diskusjoner opp å ned på forskjellige forumer tenker jeg. Gamespot ellerno kommer sikkert til å ha en egen head up mellom disse to.
Dernel Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 AJAJ! Må skynde meg å runde San andreas før jeg skaffer meg det ass!
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Det skal bli veldig interessant å se forskjellene på ps3 vs xbox 360. Ekslusivt innhold, grafikk etc.. Kommer til å bli heftig diskusjoner opp å ned på forskjellige forumer tenker jeg. Gamespot ellerno kommer sikkert til å ha en egen head up mellom disse to. 8058266[/snapback] Uansett om 360 har bedre grafikk en PS3 så kommer jeg til å ha det til PS3. Ene og alene for at viss jeg skal fly i det spillet. Så gir jeg faen i rumble. Da vil jeg har Sixaxis og styre med
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 fly er jo konge. Digger det i san andreas. Men er veldig godt at det begynner å skje ting på GTA fronten. Begynte nesten å bli litt urolig. Er nok ikke lenge før vi får vektorkonseptbildene.
Pebble Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 dere må IKKE glemme at vice city stories kommer til neste fredag da 8058251[/snapback] Har allerede spilt det på PSP..
E-wok Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Yes, en countdown... De smører ikke akkurat info, screenshots o.l opp i trynet vårt må jeg si, men det er vel kanskje positivt? Gleder meg til vi får se det første in-game bildet.
andypandy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg må si jeg faktisk liker måten de gir ut informasjon på. Alt er relativt uvisst, men man vet fortsatt en del små ting. Synes det er bra at de lar godsakene lagre seg litt, da smaker de mye bedre når vi får de servert ;D
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ikke glem dette da: Take Two has confirmed that the next iteration of Grand Theft Auto is slated for an October release. The announcement came by way of a conference call for investors, which msy or may not mean the release window is the real deal.
Nonsens Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ganske utrolig at det ikke har kommet ut info av betydning enda; det må jo være et betydelig antall mennesker som jobber med dette, og med release om et drøyt halvår er vel store deler av spillet i ferd med å bli ferdig. Gleder meg
Bertelsen Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ganske så utrolig at det ikke har lekket ut bilder eller noe annet av dette spillet ja. Men jeg undres hvorfor Rockstar ikke har gitt ut noen bilder enda.
Anbefalte innlegg