Gå til innhold

The Experience: Det vil bli wrestling i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
En ting er at kanskje ikke mange står foran en konsert og hoier, men det var nok flere som satt ved maskinene og hørte.

8138059[/snapback]

Rimelig inspirerende for et band å spille for folk som sitter ved maskinen og hører? ^^

8138100[/snapback]

Steng strømmen når det er sceneunderholdning :ph34r:

Lenke til kommentar
Wrestlingen var jo knall ifjor da. Et av dem store høydepunktene med HW-LAN2006.

 

Viktig at vi får tilbake han fyren her, han klarte å få liv i publikum ihvertfall. ropte homo så jeg ble helt hes :wee:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

user posted image

8081622[/snapback]

 

Hehehe. Det er den ENESTE BERGENSEREN jeg dypt ønsket skulle få MASSE juling. Det var like før jeg hoppet på han sjøl. Var flau over at han kalte seg bergenser. :lol:

 

Godt poeng, bandene klarte vel aldri å skaffe mer enn 20-30 stykker. Det må ha vært litt kjipt for bandene =/

8132570[/snapback]

 

Vel nå hadde jeg aldri hørt om noen av de som skulle spille. Og når de spillte så hørtes det helt JÆVLIG ut. Og man viste liksom ikke når folk skulle spille før de omtrent plutselig stod der og lagde ulyder. Kunne like godt invitert Vikinganana, Da hadde jeg i det minste hatt noe å kastet frukt etter.

 

Kanskje vi kunne fått Dagfin Lyngbø til ha et stand up om nerder?? Der må det vel være masse ideer å ta fra. Fått til noe med NRK i samme slengen.

Endret av L..
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

På tide å gjøre sin plikt som wrestlingfan og innvie de uinnvidde.

 

Jeg kom nettopp til dette forumet via en stor banner på www.wrestling.no som ganske enkelt lyder "The eXperience - gigantisk wrestlingshow!", så ja, det blir nok wrestling på dere i år og.

 

Til deg som sa at du ville betale for å se det igjen foreslår jeg at du gjør nettopp det; NWF (Norsk Wrestlingforbund) arrangerer show i Oslo regelmessig. Drit gøy og annonsert god tid i forveien på nettsiden nevnt over. Kommer du en gang kommer du igjen.

 

Til du som lurte på om det er de samme wrestlerne som deltar i år, så kan jeg uten å vite noe helst sikkert og uten og på noen måte tale for NWF si at det nok blir gjensyn med de fleste fra i fjor samt en del nykommere. NWF utvikler og utvider seg hele tiden, og mye har skjedd det siste året, men superheltene, Garms Hird (de som sparker Kaptein Knoke i ryggen på bildet i første post) samt Judas Sebastian er alle fortsatt aktive i aller høyeste grad. I tillegg har det vel debutert en fire-fem nye wrestlere siden oktober i fjor, om jeg ikke tar helt feil, der i blant Norges første kvinnelige wrestler.

 

For de av dere som bryr dere om denslags slenger jeg med en kort video av norsk wrestlings frelser Gabriel Antonik i dyst med Sensuelle Rose 16. juni i år.

 

Da gjenstår det bare å gratulere The eXperience, samt be om at noen legger ut hvilken dato showet går slik at jeg veit hvilket dagspass jeg skal kjøpe.

Endret av ifga-alfa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Aha, det forklarer jo en del. I mitt forsvar skal det sies at jeg så det hele på webtv med veldig begrenset lyd og med særdeles hakkete bilde, så hjalp ikke akkurat på opplevelsen.

 

Slagene og sparkene så ekte nok ut, men jeg ble altså litt skeptisk på alle kommentarene utøverne kom med ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...