Gå til innhold

The Experience: Det vil bli wrestling i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Utrolig nok, så var dette noe vi ikke fikk reklamert særlig for, fordi det skjedde ganske raskt, og selv fikk jeg ikke sett wrestling i fjor siden Claes sendte meg avsted for å sove.

 

Er det flere som ønsker wrestling på The eXperience?

8060617[/snapback]

 

ja jeg vil se wrestling igjen, det er så unaturlig og ha på et lan at det bare er herlig.

Lenke til kommentar
Utrolig nok, så var dette noe vi ikke fikk reklamert særlig for, fordi det skjedde ganske raskt, og selv fikk jeg ikke sett wrestling i fjor siden Claes sendte meg avsted for å sove.

 

Er det flere som ønsker wrestling på The eXperience?

8060617[/snapback]

 

Med tanke på at wreslingen var det eneste kveldsshoet som virkelig trakk folk, tror jeg det lett kan arrangeres igjen. Jeg vil i alle fall se wresling :)

Lenke til kommentar

Wrestlingen var kos. Veldig trivelige folk som holdt på og. Dog, håper vi skaffer et mer effektivt presentasjonssystem, da det var noe herk å manuelt sette på hver presentasjonsvideo et visst antall ganger (aldri det samme) via en laptop og Winamp koblet til kontrollboksen for LED-skjermen (som forøvrig var jævlig tung å få på fingrene, for de som husker det).

Lenke til kommentar

Det var ikke mange som satt på PC'ene sine da det var wrestling;) Jeg personlig synes det var kjempe kult med wrestling. Men det var MASSE som ble stjålet samtidig som det var wrestling :S Om dere ikke fikser bedre sikkerhet blir jeg nødt til å ta med meg mus/musematta og skjerm hvis jeg skal titte på wrestling.

Lenke til kommentar

Wrestlingen var jo knall ifjor da. Et av dem store høydepunktene med HW-LAN2006.

 

Viktig at vi får tilbake han fyren her, han klarte å få liv i publikum ihvertfall. ropte homo så jeg ble helt hes :wee:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

user posted image

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Det her var jo nesten det eneste som trakk mye folk, utenom freewarekasting fra scena og sånn, de andre fikk ikke mye oppmerksomhet for å si det sånn, kanskje i gjennomsnitt 5-6 personer hver gang.

 

Men Wrestling burde fikses ^^)

8132315[/snapback]

Godt poeng, bandene klarte vel aldri å skaffe mer enn 20-30 stykker. Det må ha vært litt kjipt for bandene =/

Lenke til kommentar

Det satt jeg og tenkte på når de spilte og, må være kjipt å ikke få mer enn maks 20 stykker på en konsert, når du ser 1000 stykker sitte å nerde foran pcn..

 

Håper det blir bedre til høsten, det tror jeg det kan bli og, nå er det jo delt opp i deler og greier :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...