Gå til innhold

Tråden om solarium. OPPDATERT 28.01.08


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en bra krem for meg? Grunnlag fra syden, men ikke mye igjen, noen mnd. siden og tok 12 min. sol i dag, that's it. Noe uten bronzer, og helst fra en norsk shop, så jeg slipper tollen. Gjerne med hemp og mye vitaminer! :)

Endret av deu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt 2. solariumsbesøk nå, på, tja 2 uker. Som sagt, grunnlag fra syden. Brukte en krem med hemp i, med karamelllukt, kjøpt i automaten hos Brun og Blid. Husker desverre ikke navn. 15 min. Effekten av solingen kommer vel etter noen få dager, ikke med en gang vel? Litt forskjell er det allerede. Burde jeg ta 15 min. neste gang også?

 

Trenger fremdeles tips til en bra krem :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Lurer på om jeg skal begynne og ta sol, men lurer på et par ting.

Ser ikke etter å bli "super brun" på kortest mulig tid, ønsker bare å minske kvisene og få litt mer farge i huden, som sagt så har jeg ikke hastverk.

 

Lurer derfor på om sol 1 gang i uken er nok? Isåfall, hvilke kremer bør jeg bruke når jeg tar sol? Ønsker egentligt å legge minst mulig penger i dette.

Lenke til kommentar

Heii! :D

 

Jeg har lyst til å begyne å ta sol :) jeg er brun fra før siden jeg ikke norsk er x)

men jeg har lyst på å bli litt brunere og få renset huden å fjerne kviser osv (:

 

Så jeg lurer på hvor lenge bør jeg ta sol? hvor mange ganger i uka?

 

Og hva slags krem bør jeg bruke? bruker dere krem for å ikke å få tørr hud? eller for en annen grunn?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurer på om jeg skal begynne og ta sol, men lurer på et par ting.

Ser ikke etter å bli "super brun" på kortest mulig tid, ønsker bare å minske kvisene og få litt mer farge i huden, som sagt så har jeg ikke hastverk.

 

Lurer derfor på om sol 1 gang i uken er nok? Isåfall, hvilke kremer bør jeg bruke når jeg tar sol? Ønsker egentligt å legge minst mulig penger i dette.

Jeg pleier å ta 30 minutter 1 eller 2 ganger i uka. Må si det hjelper veldig bra for kvisene sin skyld. Jeg blir også ganske brun : ). Jeg bruker vanlig fuktighetskrem etter jeg har vært i solarium. Funker fint for meg : ).

Lenke til kommentar

Veit ikke om dette har blitt nevnt, jeg har ikke giddet å sitte å lese 27 sider om emnet.

Jeg har noen skiller etter forrige sommer ( sokke-skille og t-skjorteskille)

Blir skiller borte etterhvert som man tar sol ( evnt hvor lenge?), eller hadde det vært en ide å legge et håndkle elns over de brune stedene når jeg tar sol?

Endret av akrozo
Lenke til kommentar

Prøvd å søke litt, ble påpekt for ikke så lenge siden at eg har fått noen røde prikker på høyre hånden. Det ble påpekt rett etter eg kom ut av solariumet og de så ut som små åpne sår. Har tatt 30 min fordelt på 10 dager, men var ganske så bleik før det. Er ikke så lett å se de, har selv en teori om at det er fregner, men har aldri hatt det før.

Lenke til kommentar
Gutta; les førstepost, står mye info der om bronzere/kremer og slikt.

 

Ja, du bør øke hver gang du tar sol, med mindre du ble veldig rød den første gangen. (da tok du nok altfor mye første gang)

Ok, tok sol i går, lå i 17 min. Min 3. gang. Prøve 20 min neste gang da ca. eller øke enda mer? Soler meg i Luxura solseng (aka. den beste), hos Brun & Blid, etter anbefalinger herfra.

 

Har bokserskill/shortsskille fra sommeren, samt litt t-shirt skille, håper det går over snart. Bokserskillet er mest fremtredende, rumpa har liiite farge i forhold til resten, men det kommer seg nok etterhvert! Uansett ikke der det er viktigst å ha fin farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...