Gå til innhold

Hva synes dere om artikkelen min?


Anbefalte innlegg

Søkte meg inn på denne video games review siden og fikk JOBBEN!

Manageren ba meg lage en sample av en artikkel og det var det jeg nettopp gjorde. Er 16 år, bor i Oslo, pakistaner.

 

Side: www.digitalbattle.com

 

Hva synes dere om denne artikkelen?

 

The new games today takes a lot of resources and time, that they barely makes any profit.

 

A fresh report made by Screen Digest shows us that next generation games is non-profit. By using survey data from major software publishers, the report provides an overview of third party attitudes to making games the new console platforms.

The new games for the new consoles uses a lot of resources and time, so the financial investments is insecure.

 

Microsoft's strategy

The report tells us that the strategy to make a game exclusive for one console is far more better than publishing a title to multiple consoles. Microsoft uses this strategy, Gears of Wars is a good example, the financial investments was good, because the game only was exclusively released for one console.

 

Profit

It`s worse for the independent game developers, who invest all their money in one game. The result can be a big financial mistake.

The strategy today is to buy the independent game developers and only create games for one console.

Nintendo, Sony and Microsoft has their own game developers. Sony has 2000 employees and 14 game studios around the world.

 

 

Fikk ros av venner og bekjente, tok jo bare ca 30 minutter totalt å skrive dette. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry as, men første avsnittet er jo copy/paste fra kilden din. Og hvor får du det fra i den rapporten at det lønner seg å lage spill for en plattform? Det er jo helt ulogisk?

 

Grunnen til at det lages spill for kun en plattform er å selge mer av den plattformen, ikke tjene mer på spillet.

Lenke til kommentar

Det må jeg si. Gode formuleringer og bra ordforråd. Noen småfeil når det gjelder is/are og has/have, men det blir litt flisespikkeri når du er 16 år. Blir litt som med "når/da" feilen som mange gjør i norsk, de færreste lesere henger seg opp i det (unntatt meg da). ;) Gratulerer!

 

 

 

Edit: Skriveleif... Er visst ikke helt perfekt selv heller :p

Endret av Pellick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...