Loomy Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Anyone? Vikingjarl skulle vel lanseres i 2006, men plutselig ble det helt stille rundt både spillet og Innerloop som skulle lage det. Hjemmesiden til sistnevnte returnerer bare en 403 Forbidden. Hva har skjedd?
rulleguru Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Innerloop er konkurs. Eller ihvertfall nedlagt. Endret 28. februar 2007 av rulleguru
Loomy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 (endret) Yep, fant en haugammal tråd her nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=206990 Synd. Tror jeg må ta en runde I.G.I. for å minnes bedre tider Endret 28. februar 2007 av Loomy
Avean Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Project IGI var ufattelig innovativt da det først kom ut husker jeg. Var vel blant de første spillene hvor AI hadde sikkerhetsutstyr som kamera osv på kartet Var vel også en av de første spillene hvor du kunne vært interaktivt med omgivelser sånn som å henge i vaier og lignende. Dessuten var det mye kvalitetsarbeid i de spillene der. Småe ting som å skifte våpen skjedde ikke INSTANT som i andre FPS spill idag. Det var en hel animasjon hvor modellen tok våpenet fra ryggen og i hånden. Sånne små ting som jeg verdsetter.
Loomy Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Åh ja, IGI var et kongespill. Det jeg likte best var egentlig selve stemningen - bakgrunnsmusikken, lydene, omgivelsene. Oh joy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå