Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook


Blåbær

Anbefalte innlegg

Hva er greia med å ikke sette gruppa 'Forumet' som global da den ble opprettet?

 

Det er sikkert flere enn meg som kun er med i nettverket til arbeidsplassen og ikke ser nytten av å være med i et regionalt slikt utover å kunne bli medlem i grupper med sære preferanser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Facebook var greit i begynnelsen, da skreiv folk på veggene til hverandre og sånt, men nå virker det som om at det eneste folk gjør er å legge til applikasjoner, ta quizer og melde seg inn i grupper. Jeg ser ikke helt hva som er så bra med facebook, bortsett fra at jeg har klart å skaffe meg to bøker til neste skoleår. Ikke at jeg ikke hadde klart det uten facebook ;)

Lenke til kommentar
Flere som ikke kommer inn på facebook her?

 

Jeg får meldingen "Hey, your account is temporarily unavailable due to site maintenance. It should be available again within a few hours. We apologize for the inconvenience."

8969775[/snapback]

 

 

sier jo klart og tydelig at siden er nede for vedlikehold da ...... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan man kan finne ut hvem som har laget en profil der de har utgitt seg for å være deg med bilder og oppretta falsk hotmail-adresse? Jeg har politianmeldt saken, men de ga meg ikke store forhåpninger da de hadde så mange andre og større saker.

 

Vedkommende har også blokkert meg, så jeg kan ikke se profilen selv. Kan jeg finne ut hvem som har blokka meg, sånn som det gikk med MSN?

 

Har søkt rundt i forumet, men jeg har ikke klart å finne noe.

 

Kjempetaknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jada, jeg ser det. Men lurte på om det var flere enn meg som opplevde problemet.

8969894[/snapback]

Jeg fikk den vedlikeholdsmeldingen i går, men nå kommer jeg ikke inn i det hele tatt! Tar lang tid før jeg får se innloggingssiden, og når den kommer får jeg bare en "denne siden kan ikke vises" meldling.

Litt frustrerende når folk sender meg mailer der og jeg ikke får sett de! Møkka facebook! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...