Gå til innhold

Hvorfor skal jeg velge lock fremfor mage i gruppa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spiller mage selv. og jeg synes mage er needed i instance. og til rogue diskusjonen deres:

Rogue er drit bra til å ta non elite adds så slipper warlocks/mages å bruke opp all mana før bossen er på 50%.

 

Og for warlock sin del har de drit bra dps. men det blir litt feil å si at de kan offtanke, seduce og alt det der. de kan bare ha en spec omgangen så det blir bare en av delene. det er ikke like bra som poly uansett. aoeen til warlocks sux. vært med masse tette warlocks som doter polyen eller ikke har kontroll på pettet -.- og det må være ekstremt plagsomt for healers at de tar å gjør om liv til mana når healern stresser som en gal for å holde tanken oppe =)

 

Anyways. alle klasser er bra i instance hvis folk veit hvordan man skal hondtere ting. så jeg syns ikke det skal velges mellom klasser, men mellom spillere.

Lenke til kommentar
spiller mage selv. og jeg synes mage er needed i instance. og til rogue diskusjonen deres:

Rogue er drit bra til å ta non elite adds så slipper warlocks/mages å bruke opp all mana før bossen er på 50%.

 

Og for warlock sin del har de drit bra dps. men det blir litt feil å si at de kan offtanke, seduce og alt det der. de kan bare ha en spec omgangen så det blir bare en av delene. det er ikke like bra som poly uansett. aoeen til warlocks sux. vært med masse tette warlocks som doter polyen eller ikke har kontroll på pettet -.- og det må være ekstremt plagsomt for healers at de tar å gjør om liv til mana når healern stresser som en gal for å holde tanken oppe =)

 

Anyways. alle klasser er bra i instance hvis folk veit hvordan man skal hondtere ting. så jeg syns ikke det skal velges mellom klasser, men mellom spillere.

8054275[/snapback]

Eeh. Dark Pact. Seed of Corruption. Banish. Seduce. Hellfire hvis du har mage til det. Passiv imp som buff/manabatteri. Drains. En afflictionwarlock kan gjøre alt det, dog seduce + Dark pact kan ikke skje samtidig, da du spiser manaen til Succubus. Fortsatt har Warlock fordeler.

Lenke til kommentar

--- AoE ---

SoC bruker vell 18 sec/1024dmg på å detonere.

Med 2 sec castime blir dette 9 dots.

Hver dot gjør 1000+ i skade når den detonere -->chain reaction på ca 9k AoE dmge.

Hellfire duger også om du har en kompetent healer!

 

--- CC ---

Alle warlocks har succu med seduce uansett specc.

Og alle warlocks har felhunter med Spellock uansett specc.

Fear + CoRecklessness = temmelig god CC.

AoE fear til kriser

Banish for elementals/demons

 

--- DMG + Offtank---

Med full Affliction eller Destruction kombinert med noen Demo points får warlocken MYE mer hp en andre cloth users. Har selv offtanket mobs fra priest når dem får aggro.

 

--- PARTYBUFFS ---

Soulstone - skjeldent mer corpseruns da.

Healthstone - Tank-safe

Bloodpact - Stamina til party.

 

Locks generellt har liten downtime pga Lifetap.

Afflictionlocks har null downtime pga Dark Pact!

 

 

 

Ser ikke noen grunn til å velge Mage over Warlock... Heller motsatt!

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Hmmm.... har ikke sett 13 mann UBRS; men skulle nok ikke forundre meg om vi klarte å gjøre alle instancene 5 man warlock.

 

Hvis det virkelig kniper kan jo bare goro dytte på seg alt av +def gearet han har :p

8056951[/snapback]

Har ikke han bare grønt of shadow wrath gear?

Lenke til kommentar
spiller mage selv. og jeg synes mage er needed i instance. og til rogue diskusjonen deres:

Rogue er drit bra til å ta non elite adds så slipper warlocks/mages å bruke opp all mana før bossen er på 50%.

 

Og for warlock sin del har de drit bra dps. men det blir litt feil å si at de kan offtanke, seduce og alt det der. de kan bare ha en spec omgangen så det blir bare en av delene. det er ikke like bra som poly uansett. aoeen til warlocks sux. vært med masse tette warlocks som doter polyen eller ikke har kontroll på pettet -.- og det må være ekstremt plagsomt for healers at de tar å gjør om liv til mana når healern stresser som en gal for å holde tanken oppe =)

 

Anyways. alle klasser er bra i instance hvis folk veit hvordan man skal hondtere ting. så jeg syns ikke det skal velges mellom klasser, men mellom spillere.

8054275[/snapback]

Eeh. Dark Pact. Seed of Corruption. Banish. Seduce. Hellfire hvis du har mage til det. Passiv imp som buff/manabatteri. Drains. En afflictionwarlock kan gjøre alt det, dog seduce + Dark pact kan ikke skje samtidig, da du spiser manaen til Succubus. Fortsatt har Warlock fordeler.

8055321[/snapback]

 

Hvis du prøver å lese litt var ikke poenget mitt at warlock var dårlig. det kommer ann på spillere. les gjennom hva jeg har skrivd før du kommer med "eeh" og prøver å være eple kjekk. warlock er drit bra. men kan ikke personen i gruppa spille warlock så har det ikke en dritt å si!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...