Gå til innhold

Playseat Evolution + G25 - hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk endelig G25-settet i går, og som dere kanskje vet er Playseat Evolution med G25 girholder tilpasset Logitech G25 (skruehull passer perfekt, og muttere til G25 fulgte med Playseat).

 

MEN!

 

Stolpen til rattet står jo dønn i veien for bremsepedalen, skal prøve å flytte selve stolpen nærmere stolen og heller justere den litt, men er det noen som andre erfaringer med dette oppsettet?

 

Se øverste bildet for mitt oppsett.

 

ps-evolution-black-white_01.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen erfaringer med det. Men hensikten med settet e at d skal få inn ein skikkelig realistisk følelse. Så kan bare si. Man skal ikkje flytte på hele beinet når man skal veksle gass og bremse pedal. Men bare flytte med foten i en bue. Sånn har eg lært d i alle fall. Då skal d vel gå an å bremse skikkelig med dette settet

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men jeg skal ikke trenge å snirkle beinet rundt den stanga for å nå bremsepedalen, skal som nevnt prøve diverse justeringer i ettermiddag når jeg kommer hjem fra jobb, men hadde vært kjekt om noen andre hadde gjort noe smart her.

 

Den tidligere stolen hadde jo ikke rattstopen slik. Speed og Clutch sitter fint på hver sin side av stolpen og fungerer strålende.

Lenke til kommentar

Har du samme oppsett men legger ikke merke til problemet, eller hva?

 

Edit: Har justert stolpen slik at den står så nærme stolen som mulig, men føler jeg fremdeles må vri beinet «rundt» stolpen for å bremse. Og å flytte foten fra gasspedal til brems er ikke mulig pga stolpen (jada, jeg vet man ikke skal bruke samme bein til gass og brems i racing, slik som i vanlig biler, men dog).

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...