RainZer Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Vet ikke om dette blir for dumt å spørre om eller ikke men jeg gjør det forde. Når du dør å vil bruke spirit healer, må du da kun bruke den du har havnet hos eller har det ikke noe å si hvem av dem du bruker å gjennoplive deg med?
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Vet ikke om dette blir for dumt å spørre om eller ikke men jeg gjør det forde. Når du dør å vil bruke spirit healer, må du da kun bruke den du har havnet hos eller har det ikke noe å si hvem av dem du bruker å gjennoplive deg med? 8034693[/snapback] Bare de er av din faction har det ingen ting å si. Tror jeg vet hva du skal
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 hva da? 8034761[/snapback] Eller egentlig så vet jeg jo ikke, men det hadde jo vært en smart måte å kommet seg gjennom Wetlands til Dun Morogh fra Darkshore f.eks.
RainZer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 hehe nettopp. har nettopp laga meg en ny char(night elf rogue) å hater å fly gjennom wetlands derfra. men jeg skal prøve
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 hehe nettopp. har nettopp laga meg en ny char(night elf rogue) å hater å fly gjennom wetlands derfra. men jeg skal prøve 8034799[/snapback] Det funker nok Lykke til!
StorPeder Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det er blitt en stund siden jeg gjorde det samme selv, men jeg mener å huske at om du spirit- resser på andre steder blir du portert tilbake til den nærmest der du døde.
RainZer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 nope. prøvde nå. døde i wetlands, løpte til iron forge(som wisp) og tok toget til stormwind og ressa meg der... gikk som hakka møkk det
StorPeder Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nope. prøvde nå. døde i wetlands, løpte til iron forge(som wisp) og tok toget til stormwind og ressa meg der... gikk som hakka møkk det 8034911[/snapback] Åh ah! Konge det
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nope. prøvde nå. døde i wetlands, løpte til iron forge(som wisp) og tok toget til stormwind og ressa meg der... gikk som hakka møkk det 8034911[/snapback]
Carl M Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nope. prøvde nå. døde i wetlands, løpte til iron forge(som wisp) og tok toget til stormwind og ressa meg der... gikk som hakka møkk det 8034911[/snapback] Ikke stol på at det alltid funker that's all. Vet med sikkerhet at enkelte plasser skjer det motsatte.
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 nope. prøvde nå. døde i wetlands, løpte til iron forge(som wisp) og tok toget til stormwind og ressa meg der... gikk som hakka møkk det 8034911[/snapback] Ikke stol på at det alltid funker that's all. Vet med sikkerhet at enkelte plasser skjer det motsatte. 8034974[/snapback] Sikker på at du ikke mener at du havner på feil healer etter å f.eks ha dødd en plass? At du f.eks dør i EPL og havner i Elwynn?
RainZer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 det er jo mye mulig. jeg vet jo bare at der funka der:) ot: hei til alle sammen egentlig:P jeg er ny her
Dʋgɢtung Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei, og velkommen! Takk for tipset. Jeg har selv tatt utallige slike løp du snakker om, og har vel faktisk aldri tenkt tanken om dette, så takk for tipset! edit: 5000 poster. Endret 27. februar 2007 av Complexion
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 det er jo mye mulig. jeg vet jo bare at der funka der:) ot: hei til alle sammen egentlig:P jeg er ny her 8034983[/snapback] Velkommen til diskusjon.no/hw.no
Dingot0m Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Funker ikke alltid. Husker jeg tenkte på samme måten, og løp gjennom Timbermaw Hold som ghost, for å resse i Everlook. Gikk dårlig, gitt. Stod tilbake på andre sia av tunnelen, Felwood-siden, med Ress-sickness.
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Funker ikke alltid. Husker jeg tenkte på samme måten, og løp gjennom Timbermaw Hold som ghost, for å resse i Everlook. Gikk dårlig, gitt. Stod tilbake på andre sia av tunnelen, Felwood-siden, med Ress-sickness. 8035094[/snapback] Det er fordi man ikke skal kunne jukse seg gjennom uten å skaffe reputation med dem først Det blir noe helt annet med en gang.
StorPeder Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det kan jo hende at hvis området man prøver å resse i ikke er oppdaget, at man da blir resset hos den nærmest der man døde ?? /spekulerer
Nosferatu Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Prøvde det for en stund siden. Gjort det mange ganger før, men nå ser det ikke ut til å funke lenger. Tok livet av meg selv i Wetlands og løp/tok toget til SW og rezza utenfor Goldshire, men jeg havna tilbake i Wetlands igjen, men det er jo lov å prøve
øl_i_tastaturet Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Prøvde det for en stund siden. Gjort det mange ganger før, men nå ser det ikke ut til å funke lenger. Tok livet av meg selv i Wetlands og løp/tok toget til SW og rezza utenfor Goldshire, men jeg havna tilbake i Wetlands igjen, men det er jo lov å prøve 8035254[/snapback] Det funket for trådstarter i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå