Coffey Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg har akkurat begynt å spille, og har nå kommet til levelet der du skal fly med hanglider (stava feil eller no?) og så sprenge et sånt våpenlager? Men jeg kommer meg ikke inn! Har et sånt kort og jeg har bomba, men døra vil ikke åpne seg? Endret 2. mars 2007 av latter17
Rallahr Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har akkurat begynt å spille, og har nå kommet til levelet der du skal fly med hanglider (stava feil eller no?) og så sprenge et sånt våpenlager? Men jeg kommer meg ikke inn! Har et sånt kort og jeg har bomba, men døra vil ikke åpne seg? 8033554[/snapback] Klatre på taket?
Moradi Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Sannsynligvis en bug. Load inn et tidligere savepunkt og prøv igjen. Spillte igjennom dette spillet for ikke lenge siden og hadde ingen problemer med å komme inn den døre. HUSK Å PATCHE FØRST! Last ned nyeste patcher her: http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=691
Coffey Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 Sannsynligvis en bug. Load inn et tidligere savepunkt og prøv igjen. Spillte igjennom dette spillet for ikke lenge siden og hadde ingen problemer med å komme inn den døre. HUSK Å PATCHE FØRST! Last ned nyeste patcher her: http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=691 8036065[/snapback] Takk, men det er ordna nå bare en bug ja
hiper Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 gikk igjenom far cry 4ganger på en juleferie jeg kalles også fritids problemer
Coffey Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 gikk igjenom far cry 4ganger på en juleferie jeg kalles også fritids problemer 8049273[/snapback] Neinei, er jo verdt det, for det er jo et nydelig spill. Litt gammelt, men men, like bra ennå, syns egentlig grafikken nesten slår HalfLife2 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå