minotir Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 heisann. wow cdene min er ødelagt så Jeg lurte på om det går an og laste ned install fil til wow jeg. sjekka på div torrent sider men finner bare US versjoen, men jeg trenger europe versjonen. (har account ja... )
Gastaa Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Skal ikke si dette sikkert, men jeg tror man kan laste ned WoW fra Blizzard sine sider.. edit: Klikk på meg! Endret 26. februar 2007 av Gastaa
MindTooth Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Etter mottat utallige PMer med request om å åpne tråden igjen. Hvor det blir påstått at det er fullt lovlig å laste ned WoW klienten. Derfor lar jeg tråden leve videre. Last ned her: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...load/index.html
Heart Break Kid Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det er lov å laste ned WoW som Torrents, hvis man for eksempel har mistet CD-ene. Det er CD-keyen vi betaler for i WoW, ikke CD-ene.
Pug Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Men ikke bland torrenter i dette inlegger som FORT fører til pirat virksomhet! 8029739[/snapback] Herregud, du er jammen meg bra trangsynt. BitTorrent i seg selv er ikke piratvirksomhet. Det er mange programmer/spill som benytter seg av BitTorrentteknologien, blant annet faktisk Blizzard når de gir ut en ny patch. Gå og lek politi et annet sted.
JohnRichard Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Newsflash? Det stemmer faktisk at Blizzard bruker BitTorrent-teknologien for å spre patchene sine
Pingo68 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Før dette her talt helt av så er det fullt mulig å laste ned klientene til både WOW Classic og Burning Crusade ved å logge inn på kontoen din på WOW Europe. Der finner du de forskjellige språkversjoner for enten pc eller mac.
Xzii Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Torrent-teknologien kan selvfølgelig brukes til lovlig distrubusjon av mykvare og andre ting. Se bare denne artikkelen fra itavisen i dag. Edit: roe ned språket littegrann. Mod: Fjernet sitat av slettet innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå