Gå til innhold

hvordan spill har Extrem grafikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Black & White2 har jo ganske pen grafikk, men ikke så vanskelig og kjøre selve spillet på alt fult. men selve spillet er jo genialt moro! F.E.A.R trenger ganske bra pc for og spille. DOOM3 også, men litt old. Quake 4. TitanQuest. Der har du iaffal noen titler som trenger litt maskinkrav for og spille. :thumbup:

og btw; Dark Messiah of Might and Magic <-- trenger ganske bra pc det der å. selv jeg med; Gainward Geforce 8800GTX 768MB, AMD Athlon 64 X2 Dual 4200+ og 1GB ram har litt lagg enda i store kamper!

Endret av MoFFi
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hva trådstarter spør om her jeg, 'hvordan spill'; mener han sjanger, eller det det respektive navnet på et spill?

Endret av Bertelsen
Skrevet

Jeg synnes at rainbow six vegas er litt nica da.

Jeg har spillt Gothic 3 og Oblivion, og mener at med alt på fullt(+ litt endring i filene) ser det best ut. (eneste problemet er at jeg ikke finne den 12 paladinen :p)

Hvis du vill plage datan din ta å spill nå bra strategi.

Eks: Medieval 2 eller Sup Com.

Personelig synnes jeg ikke at FSX var ikke så jævli bra.

Du kan jo også ta å spille ArmA med alt på fullt, ser litt bra ut det å :D

Kommer også fra Nordland, Narvik :D

My Specs :D

AMD Athlon 64 FX-62

Corsair TWIN2X 8500C5 DDR2, 2048MB

ATI X1900XTX 512MB

Skrevet
Jeg synnes at rainbow six vegas er litt nica da.

[...]

Hvis du vill plage datan din ta å spill bra strategi.

[...]

Kommer også fra Nordland, Narvik :D

[...]

8031818[/snapback]

Du sier ikke det..! :!: Artig dialekt der oppe skjønner jeg! Er sjøl Mjøndøling og er blitt forhåndsstempla fjortis av mer enn et dusin folk her inne.. Selv er jeg 21 år, har fullført videregåede med 4,9 i snitt og 5 i norsk! Er halvferdig med høyskoleutdannelsen min nå. :!: Det går bare litt fort og verbalt når jeg taster!

Back on:

Gothic 3 som nevnes flere ganger. Det vil gi hardwaren din noe å slite med tenker jeg! Evt ville jeg gått for HL2 på full guffe inkl AA/AF. Prøv HL2 Lost Coast også, full guffe. Demomap for HDR, ser utrolig pent ut med rett hardware!

Skrevet

altså, mulig jeg er kresen men jeg har:

AMD Athlon 64 X2 3800+

2GB Kingston ValueR. DDR2

ABIT KN9S, nForce 550

Asus GeForce 7900GT

og jeg føler en liten lagg nå og da med alt på fullt i oblivion, nå er det muligens pga noen addons jeg har da men imo er 1gb litt lite til oblivion

om han vil ha en av de beste grafikkopplevelsene!

Skrevet (endret)

F.E.A.R. : Extraction Point krever ganske mye, hverfall med soft shadows 4xAA og 16xAF :) Gikk fra å ha glatt 60fps i originalen, men med Extracion Point expansion så opplevde jeg enkelte situasjoner med FPS drop helt ned i 20 :(

Mitt oppsett: Se sig.

Endret av Appleseed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...