Gå til innhold

[løst]Terkel I Knipe, Slipp Jimmy Fri...


m0zzdart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slipp Jimmy Fri er genial. det er forsåvidt Terkel I Knipe også, men sistnevnte er ikke norsk, men dansk:)

 

Edit: Var litt sen ja:)

8023663[/snapback]

Hold brillan!

 

Her e dem, hestkukan! HEAHEAHAEH :D

 

¤¤¤ unødvendig bruk av caps er redigert bort ¤¤¤

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Andre norskproduserte animasjonsfilmar veit eg ikkje om, men det finnes mange som er dubba til norsk. Eg anbefaler deg å sjå Hoodwinked, gjerne med engelske stemmer, det var ein kjempefilm.

8023665[/snapback]

Hva handler den om?

 

edit: når jeg tenkte meg om har jeg den jo. har norske og engelske versjonen. har sett begge ;)

 

de er litt artige da. men ikke så artige som terkel i kipe og slipp jimmy fri

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar
Terkel i Knibe er dansk.

8023658[/snapback]

uansett. det finnes en norsk version. har du ikke sett den norske?

8023672[/snapback]

 

Det finnes norske versjoner av Ice Age, Chicken Little, Finding Nemo, The Incredibles, The Polar Express, Happy Feet, The Wild, Madagascar, Over The Hedge, Toy Story, Toy Story 2, Wallace & Gromit, osv osv osv. Lista foregår i det uendelige. Der har du jo forsåvidt noen "norske" animasjonsfilmer. De er i allefall like norske som Terkel i Knipe. ;)

Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke at Slipp Jimmy fri var så genial som alle sier. Likte Terkel i knipe bedre.

Er ikke den Kaptein Sabeltann filmen som ikke kom for alt for lenge siden norsk?

8031128[/snapback]

du har serri dårlig humor.

8031239[/snapback]

Fordi jeg ikke liker narkiser med dialekt som løper etter dopa elefanter?

Lenke til kommentar
Synes egentlig ikke at Slipp Jimmy fri var så genial som alle sier. Likte Terkel i knipe bedre.

Er ikke den Kaptein Sabeltann filmen som ikke kom for alt for lenge siden norsk?

8031128[/snapback]

 

 

Helt enig!

Slipp Jimmy Fri var ganskje kjedelig til tider, men hadde selvfølgelig ett par høydepunkter.

Men den var ikke som forventet.

 

Der var terkel i knipe mye bedre! :D

den holdt til forventingene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...