Gå til innhold

Winamp alternativ??


RC1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-07 16:36, skrev zuperMensch:

AtomixMp3! Må kjøpes da, men du kan laste ned demo på hjemmesidene deres. Kult og enkelt program med litt miksemuligheter. Perfekt til festbruk hvis du vil ha flytende overganger mellom sanger, men det krever at man holder et øye med PCen da det ikke er noen playlist.



For det første har winamp 3.0 crossover innebygget og for de som ikke vil bruke 3.x så er det også en plug-in for dette til de eldre versionene. Selv så sverger jeg til winamp 2.8 og musicmatch. Musicmath bruker jeg bare når jeg skal sortere/ordne filene mine. musicmatch er nooo tyngre å kjøre enn winamp, men det merker enn ikke så mye på store maskiner.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 16:47, skrev MaDDoG:

For det første har winamp 3.0 crossover innebygget og for de som ikke vil bruke 3.x så er det også en plug-in for dette til de eldre versionene.


 

Ja, det er sant, men personlig så synes jeg crossover i Winamp suger. AtomixMp3 er lettvint, oversiktlig og greit å bruke. Bare ta en sang, dra den opp på en av "platespillerene", juster pitchen (eller la programmet gjøre det for en) og trykk play.

 

Imens hiver du på deg headsettet og mikser neste sang :D

 

_________________

Overbevist selv, søker jeg ikke å overbevise.

 

Kassius@#hw.no@undernet

 

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-12-07 16:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:



Ja, det er sant, men personlig så synes jeg crossover i Winamp suger. AtomixMp3 er lettvint, oversiktlig og greit å bruke. Bare ta en sang, dra den opp på en av "platespillerene", juster pitchen (eller la programmet gjøre det for en) og trykk play.


Imens hiver du på deg headsettet og mikser neste sang
:grin:

_________________

Overbevist selv, søker jeg ikke å overbevise.


Kassius@#hw.no@undernet


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-12-07 16:52 ]</font>


 

hmm for teste det ut engang da

Lenke til kommentar

Du fyren som digger atomix så heftig; prøvd Traktor fra Native Instruments? Noe av det samme, bare synnsykt mye mer proffesjonellt.

 

Men det er bare en ting som duger til ordentlig miksing; platespillerne mine =)

 

Mitt system:

Behringer VMX300

Technics SL1210m3d (2stk)

Gemini CDJ20 (2stk)

 

Now that is what i call a proper audio system =)

 

bfisk

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-07 17:09, skrev hrichard:

Du fyren som digger atomix så heftig; prøvd Traktor fra Native Instruments? Noe av det samme, bare synnsykt mye mer proffesjonellt.


 

Ja, har demoen av det, men når en er litt halvfull og godt i gang, så er det ikke det mest optimale programmet. Men er enig at det er et sykt bra program!

 

Quote:


Mitt system:

Behringer VMX300

Technics SL1210m3d (2stk)

Gemini CDJ20 (2stk)


 

Tøft! :cool:

Lenke til kommentar
Quote:


EddIe skrev (2002-12-07 23:23):

du burde prøve db power amp. et veldig oversiktlig og greit program med god funksjoalitet. eg vil vertfall ikkje gå tilbake til winamp musicmatch osv... anbefala deg å prøve det.



Har testet det eg men kan ikke si at det var bedre en winamp og media jukebox. Men var greit nok, Kan jo bare være at det var nytt program for meg.
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle oppgradere til WinAmp 3, men huffameg, det tok ikke lange tiden før jeg var tilbake til gode gamle 2.81.

 

Har forresten prøvd diverse DJ programmer. For noen år siden brukte jeg veldig mye Virtual Turntables fra Carrot software, men nå holder jeg meg til Alcatech BPM-Studio 4.5.

 

mvh

 

Jan Rune

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...