Deadringer Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Heisann! Er det noen her som vet om det har kommet en mod til CoJ som fjerner sperren for å skyte sivile eller lik?
flopflop Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Groteskt/morbid/barnslig eller hva man vil kalle det; å skyte sivile i spill er fantastisk morsomt. Selv tok jeg opp gode gamle Half-Life her om dagen, bare så jeg kunne slakte alle professorene på begynnelsen med cheat. det er bare et spill
hugRmunR Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Er da en grei måte å få utløp for litt raseri au iblandt ^^
akristina92 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Groteskt/morbid/barnslig eller hva man vil kalle det; å skyte sivile i spill er fantastisk morsomt. Selv tok jeg opp gode gamle Half-Life her om dagen, bare så jeg kunne slakte alle professorene på begynnelsen med cheat. det er bare et spill 8025584[/snapback] Fullstendig enig! Pleier faktisk alltid å slakte sivile om jeg har muligheten. Perfekt spill for sivilslakting er jo Postal 2! Spark dem, skyt dem, tenn på dem, sag dem, kutt dem i biter, piss på dem -- ja, nesten hva du vil! Deilig.
Deadringer Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Groteskt/morbid/barnslig eller hva man vil kalle det; å skyte sivile i spill er fantastisk morsomt. 8025584[/snapback] Sant. Derfor håper jeg det er noen som vet om en eller annen måte å modifisere spillet slik at det også er mulig i CoJ
Tommy T Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hva hadde vel GTA vært uten muligheten? Midtown maddnes eller hva nå det spillet het.
MrLee Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Si hva du vil, men midtown madness var gøy! på en litt PG-13 måte da
Efagimo Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Carmageddon :!: Eg har leita no i ein halvtime, men eg finn ikkje ut om ein slik mod Beklager..
Tommy T Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Si hva du vil, men midtown madness var gøy! på en litt PG-13 måte da Jeg likte det spillet jeg også, men ikke etter å ha prøvd gta3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå