Gå til innhold

MSI GeForce NX7600GS 512mb + Wow


Anbefalte innlegg

Hei,

 

oppgraderte akkurat skjermkortet mitt fra GeForce FX5200 128mb til GeForce NX7600GS 512mb, for å øke ytelsen i Wow. Men saken er den, at det ble ikke så fryktelig mye bedre.. Altså, bedre ble det, men jeg må avslutte alle andre program for at Wow skal kjøre glatt uten noe lagg, på 1280x1024. Kjører ca 50% på detaljer og har slått av v-sync. Burde ikke pcen min klare å kjøre Wow helt glatt med disse innstillingene, selv om jeg har noen småprogrammer i bakgrunnen?

 

Har forøvring ikke noen super-pc, men burde vel være mer enn bra med; 2 GB minne, Athlon XP2500+, 580 GB HD + det nye skjermkortet?

 

Grunnen til at jeg spør i denne seksjonen, er pga at jeg hadde høyere forventinger til skjermkortet, og håper jeg kan gjøre noe for å øke ytelsen uten å måtte gå til innkjøp av enda mer maskinvare..

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du reinstalert drivere til det nye skjermkortet?

 

har du fildelings programmer på vill ALTID online spill lagge.. har ikke noe med maskinvare å gjøre..

8019967[/snapback]

 

Jepp, fjerna alle spor fra det gamle og la inn nye nvidia-drivere. Avslutter både Azureus og Firefox, da begge disse fører til lagg..

 

Tror nok det har noe med Mr. Barton 2500+. Jeg tror altså at det er din cpu som er flaskehalsen når du spiller wow.

8020032[/snapback]

 

han sa det at det gikk fint så lenge han ikke kjørte noen programmer i bakgrunnen..

 

da klarer cpu den jobben helt fint.. (spørs litt på programma.. )

8020091[/snapback]

 

Kan cpu være for svak? Vet om flere som kjører Wow silkeglatt selv med dårligere cpu, mindre ram og dårligere skjermkort.. Så skjønner liksom ikke hvorfor det skal være så krevende på min maskin, bare om jeg kjører f.eks Firefox i bakgrunnen.. ;s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...