Kontorstol Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Jeg fikk plutselig lyst til å spille litt Spider-Man 2... Hvor finner jeg en demo? (Ikke den plastikk versjonen av spider-man med ordentlig)
Kontorstol Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Ikke her i hvert fall 8019637[/snapback] Jeg finner bare den plastikk versjonen...
hugRmunR Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Slik jeg forstår det, så er kun den "ordentlige" til konsoll... Og vi PC gamere fikk "plastikk" versjonen
Kontorstol Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Slik jeg forstår det, så er kun den "ordentlige" til konsoll... Og vi PC gamere fikk "plastikk" versjonen 8019652[/snapback]
Koopa Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Mhm..synd men slik er det Skjønner fortsatt ikke hvorfor da...
Kontorstol Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Mhm..synd men slik er det Skjønner fortsatt ikke hvorfor da... 8023179[/snapback] Jaja... Steng tråden
Anbefalte innlegg