Gå til innhold

bf2 trøbbel: ønsker svar fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt bf2 instalert på datan en goood stunt nå og har spilt det hele tiden uten tegn til problemer, men når jeg skulle starte det i går komm jeg bare ikke inn i bf2... rett før ea-games logoen kommer opp (<EA games, chalange evryyyy tging--wzzzzzm..>) så hopper den bare tilbake til skrivebordet.. :S:S så jeg prøvde å uninstalere det, også instalere det på nytt.. men da får jeg ikke instalert det.. der det stopper er når jeg holder på å instalere spillet.. og det er når filen .....\Battlefield 2\mods\bf2\Common_client.zip instaleres det hele stopper.. også kommer det opp en feilmelding hvor det står error. og prøv å instaler igjen fra starten av.. eller noe lignende.. er det noen som har hatt lignende eller samme problemet?? isåfall noen som har forslag hva jeg kan gjøre?? har prøvd å slette alle filene som har noe med bf2 og gjøre, men får bare ikke instalert det..

takk for hjelp :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja har prøvd dette men det virket ikke det heller.. har også slettet bf2 mappa som ligger i mine dokumenter.. takk uansett ;)

8019182[/snapback]

Dette problemet hadde jeg også, er det sånn at skjermen bare blinker etter Install Wizard eller no har loadet ferdig?

Skrevet

Mye tullball med de Client.zip filene.

Har egentlig ingen forslag til løsning, annet enn: fortsett å prøv. Spam installasjoner. Evt. Google det, og kanskje titte litt på internasjonale BF2 forum.

• 2 uker senere...
Skrevet
jeg har hatt bf2 instalert på datan en goood stunt nå og har spilt det hele tiden uten tegn til problemer, men når jeg skulle starte det i går komm jeg bare ikke inn i bf2... rett før ea-games logoen kommer opp (<EA games, chalange evryyyy tging--wzzzzzm..>) så hopper den bare tilbake til skrivebordet.. :S:S så jeg prøvde å uninstalere det, også instalere det på nytt.. men da får jeg ikke instalert det.. der det stopper er når jeg holder på å instalere spillet.. og det er når filen .....\Battlefield 2\mods\bf2\Common_client.zip instaleres det hele stopper.. også kommer det opp en feilmelding hvor det står error. og prøv å instaler igjen fra starten av.. eller noe lignende.. er det noen som har hatt lignende eller samme problemet?? isåfall noen som har forslag hva jeg kan gjøre?? har prøvd å slette alle filene som har noe med bf2 og gjøre, men får bare ikke instalert det..

takk for hjelp :xmas:

8019104[/snapback]

Søk på google, det du må finne er en sånn (.bat) som starter det opp for deg, det måtte jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...