Wabby Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Fraps: 2.8.0 FPS: 25 Lyd: nei Sync: teste med og uten Half Size Problemet mitt er at alle mine klipp som jeg lager feiler under kompilering i Adobe Premiere Elements. Dersom et klipp feiler etter 2000 frames så har jeg testet å klippe ut de 1800 første og kompilert dem alene, og dette fungerer. Noen som vet hva som gjør at fraps klarer å lage feil på filene? Jeg har ikke testet Windows Movie Maker da denne ikke kan speede opp klippene.
John Keats Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Har aldri hatt noen erfaring med at fraps lager feil på filmen? Funker det å spille av råfilen uten å legge den inn i Premiere først?
Wabby Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Råfilmen fungerer fint. Og ved lengre opptak så deler den opp i biter (3.9GB) om jeg ikke husker feil. Diskplass er det nok av. Detter er bare så utrolig ergelig. Vurdere nå å hive på eksterndisken for å frape direkte på den slik at jeg avlaster disken som WoW ligger på. Men kan ikke skjønne at dette skulle vært problemet heller...
jolil123 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 hadde det samme probleme en gang! tror du på ha latest version elns:p
Wabby Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Kan ikke se sammenhengen helt der... Her er changelog'en på de 2.8.1 of 2.8.2 2.8.2 - 21st Dec 2006 - Fixed gamma not being applied to video in some DirectX games - Fixed macro keys playing back slowly when G15 display enabled - Fixed crash taking screenshots when recording a movie at the same time - Fixed high CPU load on some machines with LCD output 2.8.1 - 26th Oct 2006 - Fixed skewed video capture when game resolution width not a multiple of 8 - Fixed slow full-size recording when anti-aliasing forced in NVIDIA Control Panel - Fixed blank/garbage captures after switching between multiple games - Fixed crash on Fraps exit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå