Gå til innhold

Graw 2 Multiplayer demo kommer Mandag!


ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se her ja. Samme elendig og trege oppdatering av lobbyer som i 1`ern. Skuffende det ihvertfall. Merket fort at dette ikkje var dagen å spille på,dautrøtt etter springhelg og greier. Demoen gav meg utrolig nok ingenting, og eg elsker GRAW. Trur vi drøyer denne til en annen dag eg :p

Lenke til kommentar

Lobbyene er skuffende, da de ligner GRAW. Men gameplayet er herlig. Av en eller annen grunn synes jeg dette var mer underholdende enn "eneren". Grafikken var fantastisk her også, merket tydelig forskjell fra GRAW. Blir nok til at dette skaffes også. Men jeg merket litt lagging da det kom en stor eksplosjon foran meg, samtidig med noen heftige skuddvekslinger...

Lenke til kommentar
Hmm.. tror ikke jeg tør laste ned denne demoen jeg..

 

Har for helsikke ikke tid til alle spillene som kommer støtt og stadig :cry:

8037162[/snapback]

 

Måtte jo prøve det etter at vi hadde hoppet ferdig i Crackdown igår, og ble faktisk positivt overrasket over grafikken. Tror dette kan bli veldig bra jeg, og det går jo til og med an å sette opp private sesjoner fra demoen. Så Toffy; artig hvis du laster det ned! :)

Lenke til kommentar
Hmm.. tror ikke jeg tør laste ned denne demoen jeg..

 

Har for helsikke ikke tid til alle spillene som kommer støtt og stadig :cry:

8037162[/snapback]

 

Måtte jo prøve det etter at vi hadde hoppet ferdig i Crackdown igår, og ble faktisk positivt overrasket over grafikken. Tror dette kan bli veldig bra jeg, og det går jo til og med an å sette opp private sesjoner fra demoen. Så Toffy; artig hvis du laster det ned! :)

8037515[/snapback]

Huffamei da.. Vet jeg kommer til å teste den demoen.. Men det er nesten dårlig gjort at det er så mange spill jeg har lyst til å spille på en gang :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...