Gå til innhold

Patch notes for 2.0.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Druids har 20k armor og 14k liv mens en warrior har 15k armor og 10k liv. (Altså, det kommer ann på gear, men med helt greit stamina +defence gear er det ca. sånn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SYKE, SYKE buffs for elemental shamans...

clearcasting tingen er bare syk..

ser for meg hvert 4 eller 5 spellcast GRATIS..

Skrevet

Warriorbuff, fortjent.

Priestnerf, prayer of mending trengte CD, utrolig imba det spellet er 1300 instaheal for 260 mana ellerno, dog jeg likte ikke vampiric embrace nerfen, den var stor.

Druidnerf, fortjent.

Skrevet
Denne patchen er en nedtur for mange tipper jeg  :thumbdown:

8014526[/snapback]

Tipper dette er 100% basert på at classen din nerfes?

Warriors og shamans burde smile.

Druids og priests får som fortjent.

Simple, relly..

Skrevet

Druidnerf kanskje fortjent med unntak av ferocity. Hvorfor kan ikke maul og swipe få +20% dmg for 2 talent points? Særlig når threat generationen til disse allerede er nerfet gjennom gulvet? Latterlig.

Skrevet
Hjelper ikke så mye det de har gjort med warriors da.. Fortsatt de samme probleme som går igjen.. CC.

8013877[/snapback]

Jeg har ikke så mye å utsette på warrior faktisk, har levlet sammen med en druid, og ikke gått instance ennå... så det er kanskje tidlig å si. Men hva mener du spesifikt er problemet videre? At andre var like gode til å tanke var jo selvsagt surt, men ellers så duger jo warrior greit i PvE, og enda bedre nå med mer rage?

8014202[/snapback]

Som jeg skrev.. CC.

Hjelper fint lite med 100 rage når du sitter fast i frostnova, wingclip, trap, stun, slow you name it.

Skrevet
Hjelper ikke så mye det de har gjort med warriors da.. Fortsatt de samme probleme som går igjen.. CC.

8013877[/snapback]

Jeg har ikke så mye å utsette på warrior faktisk, har levlet sammen med en druid, og ikke gått instance ennå... så det er kanskje tidlig å si. Men hva mener du spesifikt er problemet videre? At andre var like gode til å tanke var jo selvsagt surt, men ellers så duger jo warrior greit i PvE, og enda bedre nå med mer rage?

8014202[/snapback]

Som jeg skrev.. CC.

Hjelper fint lite med 100 rage når du sitter fast i frostnova, wingclip, trap, stun, slow you name it.

8014662[/snapback]

Nå kan du bare ta intercept og komme deg fri fra novas osv ;) Sinnsykt bra buff til warriors, som de sårt trengte.

Skrevet

Latterlig å nerfe Silent Resolve på den måten, for ikke å snakke om VE nerf. Dette var trist.

Eneste jeg kan se at er fortjent for priests er vel kanskje PoM. Men 20 sekunder var drøyt.

Skrevet
# The base healing percent from "Vampiric Embrace" has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals.

# "Silent Resolve" no longer reduces threat generated by Shadow spells.

Brenn i helvete.

Skrevet

Ingen som har nevnt Mass Dispel- buffen / Divine Shield- nerfen...

Hele Paladin- klassen er balansert rundt Divine Shield, og nå kommer blir det dispellet hver eneste gang...

Så bra at de balanserer klasser ut fra 2v2 Arena ... Hva med resten av spillet? De ande 99,999%

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...