Po[wP]ow Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Lurer på hvordan jeg skal få windowed mode på spill. Jeg leste et sted at man bare skulle sette '-window' bak Target, men fikk det ikke til. Når jeg gjorde det kom det enten at det ikke var valid tekst i Target box, eller så ville ikke spillet starte i windowed mode allikevel. Tenkte kanskje det kunne være fordi spillet er gammelt, men det funka ikke på nyere spill heller. Noen som har peiling?
DerNoOb Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Skal man ikke kunne velge det på options da??
Lasse 90 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Man kan som oftest velge dette i options som DerNoOb sier, eller i en launcher hvis spillet har det(slik som f.eks morrowind og oblivion har). Du kan jo prøve å google navnPåSpill+windowed eller noe. Hvilket spill gjelder det btw? Endret 24. februar 2007 av BigFatty
Po[wP]ow Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Man kan som oftest velge dette i options som DerNoOb sier, eller i en launcher hvis spillet har det(slik som f.eks morrowind og oblivion har). Du kan jo prøve å google navnPåSpill+windowed eller noe. Hvilket spill gjelder det btw? 8012373[/snapback] Aha, jo det er sant. Men nå gjelder det Heroes of might and magic 2 og 3. Og de er såppas gamle at de ikke har slike options.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå