Gå til innhold

Ny htpc, hvilke programmer legger en inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå lagt inn Windows Vista på min HTPC og har tenkt å benytte meg av Mediacenter funksjonen her.

Men for å få best mulig lyd/bilde i mediacenter vil jeg vel trenge noen tillegg, så da trenger jeg litt hjelp her.

Hvilke programmer, plugins, codec osv trengs for å få mest mulig utav en HTPC?

Vet at jeg kanskje får mer utav pcen ved bruk av andre programmer enn mediacenter fra MS, men er dette jeg vil benytte meg av nå i første omgang.

Så fint med litt hjelp her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste litt i bloggen din nå, og lurer på en ting da.

Er det slik at Vista nå henter ned informasjon, bilde osv av filmer i tillegg til musikk?

Om så, virker dette da med image filer av plater også, eller må en fortsatt bruke MyMovies da?

Skrevet
Leste litt i bloggen din nå, og lurer på en ting da.

Er det slik at Vista nå henter ned informasjon, bilde osv av filmer i tillegg til musikk?

Om så, virker dette da med image filer av plater også, eller må en fortsatt bruke MyMovies da?

8009834[/snapback]

Ser ut som du må bruke MyMovies for jeg har ikke fått ett eneste bilde eller informasjon på noen av mine 285 filmer.... :thumbdown:

Skrevet

Ja da holder jeg meg til MyMovies sammen med theatertek som avspiller til dvd. Ser også mye bedre ut når filene får cover og informasjon + at jeg da kan starte iso, img, nrg osv direkte fra mediacenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...